HTTPS://WWW.GROKENT.COM/WP-CONTENT/UPLOADS/2022/04/2021-12-29_222949.JPG

استارتر کیت ادونس 9 عددی بنابراین شما تصمیم گرفته اید که کشت  را خودتان شروع کنید. شما در حال شروع یکی از بهترین ماجراهای زندگی خود هستید! شاید قبلاً انگشت شست سبزی دارید و می خواهید هدیه  را در باغچه خانه خود بپاشید. یا شاید فقط از ارسال پیامک در داروخانه برای داروهای هفتگی خود خسته شده اید…

صرف نظر از دلیل شروع، سفر پیش رو مملو از احتمالات است.

هر چند یک چیز وجود دارد که باید از آن آگاه باشید…

هر کسی می تواند شاهدانه پرورش دهد.

اما کاشت  با کیفیت بالا؟ این به کمی تلاش بیشتر نیاز دارد… و کلی آمادگی.

از یک چیدمان مناسب و نورپردازی کارآمد گرفته تا بهترین مواد مغذی برای گیاهان شما، موفقیت یک رشد  در جزئیات است.

خوشبختانه برای شما، ما شما را با مواد مغذی پوشش داده ایم.

اولین چیزی که باید بدانید این است که…

شما نمی توانید با گیاهان شاهدانه خود به همان روشی که با گوجه فرنگی رفتار می کنید رفتار کنید

و یکی از بزرگترین اشتباهاتی که تولیدکنندگان جدید مرتکب می شوند، تکیه بر کودهایی است که برای  فرموله نشده است.

حالا اگر برند ما را می شناسید، می دانید که هدف ما همیشه بالا بردن وزن جوانه ها و شهرت تولیدکنندگان برتر بوده است. به همین دلیل است که برخی از پرکارترین پرورش دهندگان  در جهان، گیاهان خود را با رژیم غذایی سخت از محصولات مواد مغذی پیشرفته تغذیه می کنند، زیرا می دانند که ورودی ها و فرمول های مهندسی شده ای را دریافت می کنند که برای باز کردن پتانسیل ژنتیکی واقعی  طراحی شده است.
اما واقعیت این است که…

برای بهره مندی از فن آوری پیشگامانه در مجموعه مواد مغذی پیشرفته، لازم نیست یک پرورش دهنده طولانی مدت باشید.

بنابراین ما به این نتیجه رسیدیم که زمان آن رسیده است که یک راه حل مناسب برای تولیدکنندگان جدید ارائه دهیم…

چیزی که هر گونه حدس و گمان را از رشد شاهدانه حذف می کند، در حالی که گیاهان شما همه چیزهایی را که برای پاداش دادن به شما با جوانه های چربی، قوی و سالم نیاز دارند، فراهم می کند.

و ما تصمیم گرفتیم یک کیت رشدایجاد کنیم که بهترین شانس ممکن را برای موفقیت به شما می دهد.

معرفی… کیت اولیه مواد مغذی پیشرفته استارتر کیت ادونس 9 عددی

امروزه کیت شروع کننده مواد مغذی پیشرفته در آمریکای شمالی و اروپا موجود است…

این خبر خوبی برای پرورش دهندگان خانگی شاهدانه در هر دو قاره است.

درون این کیت رشد خانگی مجموعه‌ای از 9 محصول پرفروش ما است که تولید  را از آسایش – و حریم خصوصی – آسان‌تر از همیشه می‌کند.

هر محصول در کیت رشد، مرحله متفاوتی از چرخه زندگی گیاه، از ریشه تا گل، را هدف قرار می دهد و محصول شما را برای رشد مطلوب آماده می کند. به جای اینکه به بستری از خاک خیره شوید و به این فکر کنید که از کجای دنیا شروع کنید، دقیقاً خواهید دانست که از دانه تا پیری از کدام محصولات استفاده کنید.

اکنون، هنگامی که متعهد شدید که یک پرورش دهنده خانگی حشیش شوید…

باید بفهمی…

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که اکثر تولیدکنندگان با آن روبرو هستند

استارتر کیت ادونس 9 عددی یکی از اولین مزایایی که تجربه خواهید کرد، فرصت حذف یکی از بزرگترین چالش های مرتبط با رشد حشیش است…

مشکل pH

بنابراین بسیاری از پرورش دهندگان تصمیم می گیرند به طور کلی PH را نادیده بگیرند… و در نهایت با عواقب آن دست و پنجه نرم می کنند.

اکنون، وقتی در مورد PH رشد حشیش صحبت می کنیم، در مورد اسیدیته و قلیایی بودن محلول غذایی و محیط رشد شما صحبت می کنیم.

هنگامی که این مواد شیمیایی متعادل باشند، با یک باغ پر جنب و جوش، سالم و قدرتمند پاداش خواهید گرفت.

هنگامی که اعداد از بین می روند، تغذیه حیاتی قفل می شود و گیاهان شما برای مواد مغذی مورد نیاز خود گرسنه می مانند تا به جوانه های قوی تبدیل شوند که می خواهید ببینید.

با کیت شروع کننده مواد مغذی پیشرفته، دیگر نگران حلالیت ضعیف مواد مغذی کلیدی نخواهید بود. زیرا مواد مغذی پایه شما دارای فناوری اختصاصی pH Perfect ما هستند که به طور خودکار PH شما را با نقطه شیرین خود تنظیم می کند.

آنها pH Perfect Sensi Grow A+B و pH Perfect Sensi Bloom A+B نامیده می شوند و به پرورش دهندگان بیشتری نسبت به سایر سیستم های مغذی پایه روی این سیاره کمک کرده اند تا فنجان های شاهدانه را ببرند.

علاوه بر این، اسیدهای هیومیک موجود در pH Perfect Sensi Grow Part A و pH Perfect Sensi Bloom Part A ممکن است به جذب ریزمغذی‌ها کمک کرده و گیاهان شما را به آنچه برای رشد نیاز دارند، برساند.

 

کیت رشد شما همچنین شامل آب وودو و B-52 است

هنگامی که کیت آغازگر مواد مغذی پیشرفته را گردآوری می‌کردیم، زمان زیادی را صرف در نظر گرفتن اینکه کدام محصولات بهترین نتایج را به ارمغان می‌آورند – و محافظت از تولیدکنندگان جدید در برابر استرس‌هایی که با کاشت بذر برای اولین بار به وجود می‌آید، اختصاص دادیم.

به همین دلیل است که علاوه بر فناوری pH Perfect که در مواد مغذی پایه خود دریافت خواهید کرد، آب وودو و B-52 را نیز در کیت رشد شما قرار داده ایم.

 

با آب وودو، محصول شاخص ما برای روتز آشنا شوید

حتی پرورش دهندگان با سال ها تجربه از منطقه ریشه خود غافل می شوند. و این یک اشتباه بزرگ است… زیرا ریشه های بزرگتر برابر با میوه های بزرگتر است.

هنگامی که آب وودو را برای رشد  خود به کار می گیرید، از روشی که اغلب نادیده گرفته می شود برای افزایش اندازه محصول خود لذت خواهید برد – از زیر خاک شروع کنید.

در هر بطری آب وودو، چهار سویه باسیلی که به صورت دستی انتخاب شده اند، به طور هم افزایی برای بهینه سازی شرایط برای افزایش سطح ناحیه ریشه شما کار می کنند.

آنها با هم می توانند به بهبود شرایط جذب مواد مغذی و در دسترس بودن آب کمک کنند و دریچه های سیلابی را به سوی محصولات عظیمی که شایسته دیدن آن هستید باز کنند.

 

با B-52 یک انتقال صاف از گیاهی به شکوفه را ترویج دهید

همانطور که ما نه محصول برتر خود را برای پرورش دهندگان حشیش جدید انتخاب کردیم، یک چیز مشخص شد: هیچ راهی وجود نداشت که بتوانیم B-52 را از این مجموعه حذف کنیم. در واقع، دلیلی وجود دارد که چرا کشاورزان در بیش از 107 کشور این محصول را سلاح مخفی برای موفقیت باغ خود می دانند.

فرموله شده با کلپ، یک مجموعه ویتامین B و یک ترکیب مواد مغذی ضروری، B-52 می تواند به محصول شما کمک کند تا شرایط بهینه ایجاد کند و از فتوسنتز و تنفس پشتیبانی کند و در عین حال از گیاهان شما در برابر آسیب های احتمالی ناشی از عوامل استرس زای غیر زنده محافظت کند.

 

یک مجموعه کامل از تقویت کننده های بلوم را در یک کیت رشد خانگی شاهدانه دریافت کنید

هیچ سیستم غذایی  بدون مواد مغذی برای مرحله شکوفه کامل نخواهد بود. و با کیت آغازگر مواد مغذی پیشرفته، تعهد خود را به جوانه های قوی و یخ زده سه برابر کرده ایم.

این کیت شامل سه تقویت کننده شکوفه بهترین کلاس برای به حداکثر رساندن گل ها در طول مرحله شکوفه است، از جمله Bud Candy، Big Bud و Overdrive.

بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک بیندازیم.

با بیگ باد، بادکنک افسانه‌ای آشنا شوید

وقتی از Big Bud استفاده می کنید، حجم دهنده جوانه شماره 1 صنعت را در محصول خود قرار می دهید. این به تنهایی می تواند به شما کمک کند تا در مسیری به سوی همان محصول عظیم شاهدانه قرار بگیرید که تولیدکنندگان برتر در هر رشدی به آن دست می یابند.

اکنون، بسیاری از کودهای عمومی به شما این ایده خطرناک را می‌فروشند که بارگیری فاز شکوفه با فسفر برای محصول شما خوب است. اما این نمی تواند دور از واقعیت باشد…

زیرا فسفر بیش از حد در واقع می تواند برای گیاهان شما سمی باشد.

در Advanced Nutrients، ما سال‌ها صرف نسبت فسفر به پتاسیم عالی برای گیاهان شاهدانه‌تان کردیم، بنابراین می‌توانید به‌طور مداوم جوانه‌های بزرگ را بدون وارد کردن عناصر سمی به محصول خود رشد دهید.

و نتایج به خودی خود صحبت می کنند – Big Bud از زمانی که ما آن را به بازار آوردیم افزودنی شماره 1 Advanced Nutrients در فروش بوده است.

 

استارتر کیت ادونس 9 عددی میکروب های مفید را با آب نبات غنچه تغذیه کنید

از طریق ترکیبی عالی از کربوهیدرات‌ها و افزایش منیزیم، Bud Candy به تغذیه میکروب‌های مفید کمک می‌کند و شرایط ایده‌آلی را برای گسترش ناحیه ریشه برای بازدهی زیاد ایجاد می‌کند.

 

استارتر کیت ادونس 9 عددی گیاهان خود را در هفته‌های پایانی مرحله شکوفه‌دهی در حالت بیش از حد قرار دهید

بنابراین بسیاری از پرورش دهندگان پیشگیرانه تصمیم می گیرند که کاهش گیاهان شاهدانه خود را بپذیرند، حتی قبل از اینکه آنها به حداکثر پتانسیل خود برسند.

اما این یک ترفند ساده می‌تواند به شما کمک کند تا بیشتر تولیدکنندگان دیگر را تقویت کنید، حتی اگر تازه شروع به کار کرده باشید.

به جای اینکه به طبیعت اجازه دهید مسیر خود را طی کند، از Overdrive استفاده کنید، تقویت کننده شکوفه در مرحله آخر موجود در کیت شروع کننده مواد مغذی پیشرفته شما.

با نسبت NPK 1-5-4، Overdrive به گیاهان شما کمک می کند تا حداکثر عملکرد خود را تا پایان خط پایان حفظ کنند.

هر بطری دارای مقادیر دقیق فسفر و منیزیم است که شرایط بهینه را برای کاتالیز کردن انتقال انرژی در گیاهان  شما ایجاد می کند. نتیجه؟ محصول شما از فرصت های فراوانی برای حجیم کردن جوانه ها قبل از شستشوی نهایی سود می برد.

 

خط آخر گروکنت  استارتر کیت ادونس 9 عددی

استارتر کیت ادونس 9 عددی به عنوان یک سیستم مواد مغذی طراحی شده برای، کیت آغازگر مواد مغذی پیشرفته به این معنی است که هرگز پولی را برای خرید محصولات نامناسب برای گیاهان خود هدر نخواهید داد. حتی بهتر از آن، هرگز زمان زیادی را صرف جستجوی اینترنت برای یافتن راه حل های مناسب نخواهید کرد.

پرورش دهندگان خانگی  می توانند با چیدن این مواد مغذی پرفروش به محض شروع سفر، بیشترین بهره را از محصولات خود ببرند. و از آنجایی که ما می‌خواهیم هر پرورش‌دهنده‌ای بهترین فرصت ممکن را برای رشد جوانه‌های بزرگ و قوی داشته باشد، برخی از لوازم ضروری اضافی را در کیت شما قرار داده‌ایم.

علاوه بر محصولات و نمودار خوراک قابل فهم، شما همچنین یک ذره بین تریکوم، فنجان اندازه گیری، نمودار خوراک و دو پیپت 10 میلی لیتری دریافت می کنید که رشد باغ خود را برای شما آسان تر از همیشه می کند.

رای خرید کیت شروع کننده مواد مغذی پیشرفته امروز به سایت گروکنت مراجعه کنید .

استارتر کیت ادونس 9 عددی
استارتر کیت ادونس 9 عددی