بیگ بادکوکو ادونس چیست؟

بیگ بادکوکو ادونس چیست؟  مرحله گلدهی سیستم های آبیاری منظم آبیاری داخلی / بیرونی سیستم های آبیاری هیدروپونیک Coco Coir Coco Coir Safe

فاز شکوفه

هفته 1
هفته 2
هفته 3
هفته 4
هفته 5
هفته 6
هفته 7
فلاش
2 میلی لیتر در لیتر
2 میلی لیتر در لیتر
2 میلی لیتر در لیتر
2 میلی لیتر در لیتر

ویژگی ها و مشخصات فنی

0
نیتروژن
4
فسفر
4

پتاسیم

بدون به خطر افتادن عدم تعادل مواد مغذی در رشد کوکوی خود ، از مزایای حجیم شدن جوانه Big Bud® – تقویت کننده شکوفه شماره 1 در جهان – بهره ببرید . Big Bud ® Coco دارای یک سنبله PK با شماره گیری دقیق برای تقویت و حجیم شدن ساختارهای گل، به علاوه منیزیم، دو شکل کلسیم و انواع کلات آهن برای جلوگیری از شستشوی مواد مغذی از محیط رشد است.

  • برای سازگاری کامل با کوکو، نسبت PK شماره گیری شده است
  • منیزیم، کلسیم و آهن کلات گیاهان شما را قادر می‌سازد تا طیف کاملی از ریزمغذی‌های مورد نیاز برای رشد را جذب کنند.

بیگ بادکوکو ادونس چیست؟ به طور ویژه برای استفاده در محیط‌های کشت هیدروپونیک متنوع و همه سیستم‌های رشد مداوم با تغذیه مایع مانند ایروپونیک، آبیاری قطره‌ای و قطره‌چکان، NFT، سیل و زهکشی و کشت آب عمیق طراحی شده است.

توجه: بیگ بادکوکو ادونس چیست؟ کاملاً با تمام مواد مغذی پایه کامل با pH و همچنین با تمام مواد مغذی و مکمل‌های پایه کامل غیر pH و تمام مواد مغذی و مکمل‌های پایه رقبا سازگار است.

توجه: در Advanced Nutrients، ما از پاکلوبوترازول، دامینوزید، یا سایر تنظیم کننده های رشد گیاهی ممنوعه در محصولات خود استفاده نمی کنیم.

بیگ بادکوکو ادونس چیست؟

بیگ بادکوکو ادونس چیست؟ به طور ویژه برای استفاده با رس مخصوص کوکو و سیستم‌های رشد مداوم مایع مانند آئروپونیک، آبیاری قطره‌ای و قطره‌ای، NFT، سیلاب و روش آب‌کشت عمیق طراحی شده است.