بیگ باد پودری چیست ؟

مرحله گلدهی سیستم های آبیاری منظم آبیاری داخلی / بیرونی سیستم های آبیاری هیدروپونیک کوکو 

فاز شکوفه
هفته 1
هفته 2
هفته 3
هفته 4
هفته 5
هفته 6
هفته 7
فلاش
0.5 گرم در لیتر
0.5 گرم در لیتر
0.5 گرم در لیتر
0.5 گرم در لیتر

ROI اجرای بعدی خود را با پرفروش ترین تقویت کننده شکوفه در جهان به حداکثر برسانید – اکنون به عنوان یک پودر مناسب و جامع محلول در آب موجود است. Big Bud ® Powder نسبت PK ایده آل را به محصول شما برای بسته بندی وزن جوانه معرفی می کند و در عین حال از سمیت فسفر جلوگیری می کند، بنابراین می توانید گل های ایمن، تمیز و با کیفیت بالا را پرورش دهید که ارزش دلاری بالایی در بازار امروز دارند.

  • گیاهان از اشکال بسیار قابل جذب پتاسیم و فسفر در نسبت های دقیق برای مرحله شکوفایی شکوفا لذت می برند.
  • مواد اولیه با کیفیت بالا شرایط بهینه را برای تقویت و حجیم سازی ساختارهای گل فراهم می کند
  • به راحتی مخلوط می شود و کاملا حل می شود

بیگ باد پودری چیست ؟ 


پودر Big Bud®مخصوصاً برای استفاده در محیط‌های کشت هیدروپونیک متنوع و همه سیستم‌های رشد مداوم با تغذیه مایع مانند آیروپونیک، آبیاری قطره‌ای و قطره‌چکان، NFT، سیل و زهکشی و کشت آب عمیق طراحی شده است.

توجه:پودر Big Bud®کاملاً با تمام مواد مغذی پایه کامل با pH و همچنین با تمام مواد مغذی و مکمل‌های پایه کامل غیر pH و تمام مواد مغذی و مکمل‌های پایه رقبا سازگار است.

توجه: بیگ باد پودری چیست ؟، ما از پاکلوبوترازول، دامینوزید، یا سایر تنظیم کننده های رشد گیاهی ممنوعه در محصولات خود استفاده نمی کنیم.

بیگ باد پودری چیست ؟

بیگ باد پودری چیست ؟ مخصوصاً برای استفاده در محیط‌های کشت هیدروپونیک متنوع و همه سیستم‌های رشد مداوم با تغذیه مایع مانند آیروپونیک، آبیاری قطره‌ای و قطره‌چکان، NFT، سیل و زهکشی و کشت آب عمیق طراحی شده است.
ویژگی ها و مشخصات فنی
NPK
سوالات متداول
بررسی ها
محصولات مرتبط
0
نیتروژن
15
فسفر
35
پتاسیم