خرید کود آلی گرانوله دربا مناسب ترین قیمت

خرید کود آلی گرانوله دربا مناسب ترین قیمت با توجه به فقیر بودن خاک زمین های کشاورزی، اکثر نقاط ایران از لحاظ مواد آلی و تنظیم نبودن ph آن ها، استفاده از کود آلی گرانوله بسیار مفید خواهد بود. که علاوه بر جبران کمبود های موجود، باعث به ثمر رسیدن محصولاتی با کیفیت تر و کاهش هزینه های آبیاری، کود دهی و سم پاشی می شود.

خرید کود آلی گرانوله دربا مناسب ترین قیمت کود آلی گرانوله یزد چه نوع کودی است؟ و به چه منظور استفاده می شود؟

در ابتدا باید بدانیم که بخش بزرگی از زمین های کشاورزی ایران فاقد مواد آلی و دارای ph   قلیایی هستند. طبق تحقیقات به عمل آمده توسط مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی، زمین های کشاورزی سراسر استان های ایران، دارایph  قلیایی و میزان مواد آلی موجود در آنها گاهی کمتر از 0/7 درصد است.که بسیار کمتر از استاندارد ها می باشد. استفاده از کود های آلی که پایه ی اصلی آنها کمپوست و دیگر افزودنی هاست.

باعث تغذیه کامل خاک و موجب افزایش عملکرد آن می شود. کود آلی گرانوله گروکنت یکی از عالی ترین کود ها در این زمینه به شمار می رود. کود گرانوله یک کود شیمیایی در قالب کود مایع، کود خوشه ای، و پودری عرضه می شود. که کشاورزان و باغداران عزیز به راحتی می توانند آن را  تهیه کنند و از خواص شگفت انگیز آن بهره مند شوند.

بنابر نظر کارشناسان کشاورزی، افزودن گوگرد به خاک باعث تنظیم ph   آن می شود. البته استفاده مستقیم گوگرد به خاک کارساز نیست. بلکه برای جذب بهتر آن توسط خاک می بایست تبدیل به یون سولفات شود. کود آلی گرانوله گروکنت با تنظیم ph  خاک و ترکیب عناصری نظیر فسفر، ازت، گوگرد، و عناصر ماکرو میکرو باعث تغذیه  کامل خاک و همچنین رشد محصولات بیشتر و با کیفیت تر و از لحاظ تغذیه ای غنی تر می شود.

نکته قابل توجه دیگر در مورد خرید کود آلی گرانوله این است که به دلیل وجود ازت بالای به کار رفته شده در آن،رشد سبزینه ها به شدت افزایش پیدا کرده. و همچنین وجود فسفر بالا  موجود در آن باعث رشد سریع گیاه و افزایش مقاومت گیاه در برابر انواع بیماری ها می شود. گوگرد موجود در کود باعث به وجود آمدن پروتئین و اسید های آمینه در گیاه خواهد شد.

خرید کود آلی گرانوله دربا مناسب ترین قیمت
خرید کود آلی گرانوله دربا مناسب ترین قیمت

خرید کود آلی گرانوله دربا مناسب ترین قیمت تهیه شده از بهترین مواد اولیه، با سابقه بسیار در تولید انواع کودهای شیمیایی و معدنی و کاملا ارگانیک، آماده همکاری با کشاورزان عزیز در زمینه فروش خرده و عمده می باشد.

خرید کود آلی گرانوله دربا مناسب ترین قیمت با تامبن  تمامی نیاز غذایی اساسی خاک، باعث باروری عالی و در نتیجه افزایش مقدار محصول می شود. همچنین با استفاده یک بار از این کود دیگر نیازی به کود های تک عنصری نیست. که این خود باعث کاهش هزینه ها خواهد شد. به طوری که یک بار کود دهی در یک دوره کشت کافی خواهد بود.

نکته ی قابل توجه دیگر در این زمینه این است که تمام عناصر این کود کاملا قابل جذب بوده و به طور کامل جذب ریشه ی گیاه می شود. و برخلاف کود های شیمیایی دیگر شاهد پسماندی در زمین نخواهیم بود.و صرفه جویی ویژه ای در زمینه مصرف آب زراعی به عمل خواهد آورد.

از مزایای دیگر استفاده از کود آلی گرانوله گروکنت میتوان به موارد زیر نیز اشاره کرد.

  • افزایش عالی راندمان آبیاری مزارع و باغ های شما
  • عدم نیاز به انجام سم پاشی
  • بیو ارگانیک
  • اصلاح و بازسازی کامل بافت خاک و مقابله با افت
  • افزایش مقاومت گیاه در برابر سرما و تنش های محیطی
  • افزایش مقاومت گیاه در برابر آفت و بیماری های قارچی و باکتریایی
  • مقاوم شدن گیاه در برابر کم آبی و کمبود نور
  • افزایش مقاومت گیاه در برابر افزایش دما در روز
  • افزایش مقدار هوموس موجود در خاک که خود باعث افزایش سرعت بازسازی خاک می شود.
  • کاهش تاثیرات و مضرات ناشی از ترکیبات شیمیایی و صنعتی
  • افزایش خاصیت انبارداری محصول
  • افزایش حاصلخیزی خاک و خواص فیزیکی و شیمیایی آن تقویت خواهد شد.

مواد تشکیل دهنده خرید کود آلی گرانوله دربا مناسب ترین قیمت

مواد آلی: حدود 65 درصد وزن کود آلی گرانوله گروکنت را ماده آلی تشکیل داده است.

گوگرد: حداقل 10 درصد وزن کود از گوگرد تشکیل شده است.

عناصر ماکرو: حدود 7 درصد از این کود را عناصر ماکرو ارگانیک و قابل جذب تشکیل داده است.

عناصر میکرو: حداقل 4 درصد از حجم کود را عناصر میکرو نظیر آهن، منیزیم، منگنز، کلسیم، مس تشکیل داده است.

اسید هیومیک: 10 درصد از حاوی اسید هیومیک است.

اسید فولویک: همچنین میزان 4 درصد از این کود را اسید فولویک تشکیل داده است.

میزان مصرف کود حدود 500 تا 1000 کیلوگرم برای درختان میوه و برای محصولات زراعی بستگی به نوع محصول دارد که حدود 100 تا 400 کیلوگرم در هر هکتار می باشد.

شما عزیزان می توانید جهت تهیه انواع کودهای شیمیایی و آلی با مجموعه گروکنت در اتباط باشید

خرید کود آلی گرانوله دربا مناسب ترین قیمت