فلاش گیاهان قبل از برداشت محصول

فلاش گیاهان قبل از برداشت محصول

فلاش گیاهان قبل از برداشت محصول اگر می‌توانستید درست قبل از برداشت یک کار انجام دهید، و بدون توجه به نوع، محیط یا مواد مغذی مورد استفاده‌تان، این یک کار کیفیت و اندازه محصول شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد؟

به نظر یک ترفند جادویی، درست است؟

اما معلوم است که چنین ترفندی وجود دارد.

در مقاله امروز، ما قصد داریم در مورد فلاشینگ بحث کنیم، از جمله:

  • فلاشینگ چیست
  • چرا باید شستشو دهید
  • چه زمانی باید شسته شود
  • چگونه برای به حداکثر رساندن نتایج خود شستشو دهید

اگر قبلاً در حال گرگرفتگی نیستید، قبل از برداشت باید این راهنما را بخوانید.

اگر قبلاً قبل از برداشت محصول را شستشو می دهید، به خواندن ادامه دهید زیرا مطمئناً چند تکنیک، نکته و استراتژی را انتخاب می کنید که واقعاً می تواند نتایج شما را به حداکثر برساند!

بعلاوه، اگر به اشتباه آبکشی می کنید، ممکن است گیاهان خود را گرسنه نگه دارید. پس بیایید وارد آن شویم.

فلاشینگ چیست؟

فلاشینگ فرآیندی است که درست قبل از برداشت محصول انجام می‌شود و سعی می‌کنید تمام نمک‌ها، مواد مغذی و سایر آلاینده‌های اضافی که در گیاهان شما تجمع می‌یابند را از بین ببرید.

روشی که بیشتر پرورش دهندگان گیاهان خود را شستشو می دهند، دادن آب ساده و بدون مواد مغذی به آنها برای مدت زمان معینی است.

با آبیاری مانند معمول، اما بدون مواد مغذی، باعث از بین بردن تجمع اضافی می شود.

با این حال، فلاشینگ مانند این یک جنبه منفی دارد که ما در یک لحظه به آن خواهیم پرداخت – و به همین دلیل، ممکن است بخواهید قبل از شستشوی گیاهان خود با آب ساده دو بار فکر کنید.

اما قبل از اینکه در مورد آن صحبت کنیم، اجازه دهید بحث کنیم…

چرا باید قبل از برداشت محصول شستشو دهید؟

فلاشینگ یک راه رایگان و آسان برای افزایش کیفیت برداشت نهایی است. به همین دلیل است: همان فرآیندی که گیاهان برای رشد از آن استفاده می‌کنند – جذب ترکیبات از مواد مغذی، آب و جو – باعث می‌شود که نمک‌های اضافی و سایر ترکیبات خشن تولید کنند.

اگر این موارد اضافی را قبل از برداشت پاک نکنید، می توانید کیفیت نهایی محصولات خود را به خطر بیندازید.

در اینجا فقط چند مورد از مزایای گزارش شده شستشوی گیاهان ذکر شده است :

  • می تواند صافی محصول نهایی را بهبود بخشد و سختی را کاهش دهد
  • می تواند به حذف هرگونه طعم شیمیایی از محصول نهایی کمک کند
  • افزایش تولید ترپنوئید از استرس خفیف عدم وجود مواد مغذی
  • افزایش تورم جوانه نهایی در روزهای پایانی قبل از برداشت

با خلاص شدن از شر مواد مغذی اضافی باقی مانده از فرآیند رشد، نرمی محصول نهایی را بهبود می بخشید.

و بو و طعم برداشت شما نیز می تواند بهبود یابد.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که بعد از شستشو می توانید هم در اندازه جوانه و هم در تولید ترپنوئید افزایش پیدا کنید، زیرا گیاهان شما انرژی بیشتری برای اختصاص دادن به جوانه های متورم و تولید ترپن دارند. آنها مجبور نیستند برای دریافت مواد مغذی که به طور معمول به آنها تغذیه می کنید انرژی صرف کنند.

بنابراین نکته اصلی این است که اکثر تولیدکنندگان برای بهبود قدرت، طعم، عطر، اندازه و کیفیت کلی برداشت نهایی خود، شستشو می دهند.

چه کسی باید فلاش کند؟ آیا همه پرورش دهندگان باید قبل از برداشت شستشو دهند؟

خبر خوب در مورد فلاشینگ این است که این ترفندی است که بدون توجه به اینکه چه نوع پرورش دهنده هستید و چه نوع گونه هایی که در حال رشد هستید، کار می کند.

به عنوان مثال، اگر شما یک پرورش دهنده در فضای باز هستید که از هر نوع خاکی به عنوان بستر رشد خود استفاده می کنید، فلاشینگ فواید مشابهی را برای محصولات شما به ارمغان می آورد.

به همین ترتیب، اگر در داخل خانه رشد می‌کنید و از کوکو، پرلیت یا سایر محیط‌های رشد همراه با هیدروپونیک استفاده می‌کنید، همچنان می‌توانید محصول خود را شستشو داده و کیفیت آن را بهبود بخشید.

تفاوت اصلی این است که بسته به اینکه چگونه در حال رشد هستید، باید مدت زمان شستشوی خود را تنظیم کنید. در اینجا چند دستورالعمل سریع وجود دارد:

  • پرورش دهندگان خاک باید طولانی ترین زمان شستشو ، در 1-2 هفته.
  • پرورش دهندگان کوکو باید برای مدت زمان کوتاه تری ، حدود یک هفته یا کمتر، شستشو دهند (مواظب باشید گیاه شما خیلی سریع زرد نشود، زیرا کوکو مواد مغذی اضافی را در خود نگه نمی دارد).
  • کشت آب عمیق (DWC) و سایر پرورش دهندگان هیدروپونیک باید در کوتاه ترین زمان ، فقط 1 تا 2 روز شستشو دهند، زیرا بلافاصله گیاهان را از مواد مغذی جدا می کنید.

چه زمانی باید فلاش بزنید؟

باید صبر کنید تا فکر کنید آماده برداشت گیاهان خود هستید و سپس شستشوی خود را شروع کنید.

اگر گیاهان خود را خیلی زود شستشو دهید، می توانید بازده و قدرت آن را کاهش دهید. شما آنها را از مواد مغذی مورد نیازشان گرسنه خواهید گرفت، درست زمانی که به آن نیاز دارند.

بنابراین چگونه می دانید که زمان برداشت گیاهان شما فرا رسیده است؟

بهترین راه برای اینکه ببینید آیا گیاهان شما رسیده و آماده برای برداشت هستند یا خیر این است که با استفاده از ذره بین به تریکوم های ساقه دار غده ای آنها (معروف به غدد رزینی آنها) نگاه کنید. این تریکوم ها روی جوانه هایی که به خوبی کشت شده اند شبیه کریستال یا یخ زدگی هستند.

تریکوم ها با رسیدن رنگشان تغییر می کند. آنها شفاف شروع می شوند، سپس شفاف (یا سفید شیری) می شوند و در نهایت به رنگ کهربایی در می آیند. زمانی بهترین نتیجه را خواهید داشت که تقریباً 50 درصد از تریکوم های گیاه شما به رنگ سفید مایل به شیری و شفاف تبدیل شوند. در آن زمان است که اکثر سویه ها در اوج رسیدگی قرار دارند.

اگر شک دارید؟ فقط کمی بیشتر صبر کنید.

به طور خلاصه، بهتر است کمی بیشتر صبر کنید تا خیلی زود شستشو دهید، زیرا به هیچ وجه نمی خواهید بازده خود را کاهش دهید.

اخطار: شستشو با آب معمولی ممکن است برای شما هزینه داشته باشد!

یک مشکل بزرگ در شستشو با آب ساده وجود دارد که ممکن است قبلاً به آن فکر کرده باشید.

هدف از فلاش حذف هر گونه آلودگی اضافی و اضافی است که در محصول نهایی نمی خواهید. و هنگامی که با آب ساده شستشو می دهید، در واقع فقط به آب تکیه می کنید و اساساً گیاه، سیستم ریشه و محیط رشد را می شستید تا آن اضافی را از بین ببرید.

هنگام شستشو با آب ساده، اساساً گیاهان خود را درست قبل از برداشت از مواد مغذی گرسنگی می‌گیرید، که می‌تواند رشد شدید گل‌ها و تولید رزین در آخرین لحظه را که می‌خواهید از شما سلب کند.

بنابراین راه بهتری وجود دارد تا مطمئن شوید که این آلاینده‌های اضافی از گیاهان شما بیرون کشیده می‌شوند و این کار را به گونه‌ای انجام دهید که گیاهان شما در این فرآیند گرسنگی نکشند.

نحوه فلاش برای حداکثر نتایج

به جای شستشو با آب ساده، که گیاهان شما را گرسنگی می‌کشد و رشد گل‌ها و رزین را کاهش می‌دهد، به پایان بدون عیب و نقص نیاز دارید .

فلاش گیاهان قبل از برداشت محصول
فلاش گیاهان قبل از برداشت محصول

از طیف وسیعی از کلات‌های خالی – که مانند جاروبرقی‌های کوچک و قدرتمند هستند – برای حذف باقی‌مانده‌های شیمیایی اضافی از محیط رشد، ریشه‌ها و سایر بافت‌های گیاهی، از جمله میوه‌ها و گل‌ها، استفاده می‌کند.

درک این نکته مهم است که Finish بدون عیب شامل طیف گسترده ای از کلات ها است. این به این دلیل است که فلزات زیادی وجود دارد که باید از محصولات خارج شوند. کلات ها اشکال و اندازه های مختلفی دارند و فقط به فلزات خاصی جذب می شوند. بدون طیف متنوعی از این کلات‌ها، نمی‌توانید مطمئن باشید که همه چیز را از محصولاتی که باید بیرون بیاورید به دست می‌آورید.

هنگامی که از Finish بدون عیب استفاده می کنید ، نتیجه نهایی – همانطور که با آزمایش های علمی ثابت شده است – یک محصول ستاره ای از گیاهان است که حداقل 85 درصد از مواد ذخیره شده ای را که قبل از شستشو نگه داشته اند، عاری خواهد بود.

اکنون می دانید چگونه محصولات خود را برای حداکثر قدرت و بازده شستشو دهید

همانطور که امروز خواندید، شستشوی محصولات قبل از برداشت یک راه آسان برای بهبود کیفیت محصول نهایی است.

فواید زیادی وجود دارد، و مهم نیست که چه گونه‌ای رشد می‌کنید یا چگونه یا کجا آن را رشد می‌دهید، فلاشینگ می‌تواند برای شما مفید باشد.

فقط به یاد داشته باشید، برای بهترین نتیجه، باید با استفاده از پایان بدون عیب، فلاش خود را به حداکثر برسانید.

کنه گیاهان آپارتمانی,عکس کنه گیاهی,درمان کنه گیاهان,بذر فتوپریود,فتوپریود چیست,فرق اتوفلاور و فتوپریود,کنه سفید گیاه,

انواع کنه درختان میوه,