نمودار رشد جنرال هیدروپونیک

نمودار رشد جنرال هیدروپونیک

نمودار رشد جنرال هیدروپونیک شرکت GHE یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌ها برای سابقه طولانی خود به‌عنوان تولیدکننده بهترین کودها و افزودنی‌ها است که کیفیت محصولات شاهدانه را به طور تصاعدی بهبود می‌بخشد، بنابراین نمی‌توانید آن را از دست بدهید.

اگر یک کمال گرا هستید و دوست دارید بهترین نتایج را در محصولات خود به دست آورید، بهتر است جدول هیدروپونیک عمومی را دنبال کنید . در این مرحله شما قادر خواهید بود دوز دقیق کود مورد نیاز گیاه خود را، با توجه به فازی که در آن قرار دارد، به سرعت و با دقت تعیین کنید، اگر آن را به طور کامل دنبال کنید، محصولاتی در خور یک حرفه ای با پربازده ترین محصولات شاهدانه بدست خواهید آورد. .

این برند وظیفه پوشش دادن بیشترین تطبیق پذیری را بر عهده داشته است، محصولات آن صرف نظر از اینکه چه بستری باشد، هیدروپونیک، نارگیل یا خاک، کاربردی هستند. به همین ترتیب، نتایج بی عیب و نقص خواهد بود، هیچ کس نمی تواند در برابر جوانه های بزرگ مملو از رزین با بهترین کیفیت مقاومت کند.

میز سری فلور هیدروپونیک جنرال چه چیزی را به ما ارائه می دهد؟

این مجموعه ای از محصولات برند GHE است که سه ماده مغذی اساسی برای گیاه ماری جوانا شما هستند. اینها هستند:

  1. کوچک
  2. رشد
  3. شکوفه – گل

جدول

آنها تمام عناصر ضروری را دارند تا بتوانند از ابتدا تا برداشت محصول از محصول شما مراقبت کنند. حتی امکان افزایش سهم مواد مغذی را با جدول افزودنی های خود فراهم می کند، که می تواند در محصولات ایروپونیک، خاک، نارگیل یا به ویژه هیدروپونیک استفاده شود. لایه.

نمودار رشد هیدروپونیک عمومی

درک این جدول بسیار ساده است، به وضوح مدیریت محصول را برای افراد مبتدی و متخصص، محصولات مختلف این برند و دوز مورد نیاز برای هر دوره را مشخص می کند.

جدولجدول

کودهایی که با جدول GHE استفاده می کنیم

در جدول اصلی، 3 محصول اصلی از طیف فلورا، Micro، Gro و Blom را می‌بینیم ، به دنبال آن افزودنی‌هایی مانند Ripen که برای چاق‌کردن عالی است و در نهایت Flora Kleen که در شستشوی ریشه استفاده می‌شود، علاوه بر نشان دادن به نوبه خود هدایت الکتریکی در microsiems.

جدول

در جدول خبره ما این محصولات اساسی را به اضافه 4 ماده افزودنی اضافه می کنیم که عبارتند از:

  1. Pro Roots
  2. شهد الماس
  3. بلوم حرفه ای
  4. Mineral Magic Silicate با دوز مربوط به هر مرحله از چرخه زندگی گیاه.
  5. مواد مغذی پایه GHE

فلورا گرو

فلورا گرو ماده مغذی پایه در مرحله رشد است که با مقادیر دقیق 3 درصد نیتروژن، 1 درصد فسفر و 6 درصد پتاسیم و 0.8 درصد منیزیم ساخته شده است، به این ترتیب گیاهان بالقوه رشد کرده و سالم و قوی به نظر می رسند. . اگر محصولات ماری جوانا در خاک، نارگیل یا هیدروپونیک یا آئروپونیک دارید، خواه سیستم آبیاری داشته باشند یا نداشته باشند ، می توانید بدون ترس از تجمع نمک در بستر، با خیال راحت از آنها استفاده کنید.

جدول

در محصولات HYDRO یا COCO

اگر در محیط هیدروپونیک یا کوکو رشد کنید:

  • در طول ریشه زایی باید 0.5 میلی لیتر در لیتر استفاده شود .
  • وقتی اولین جفت برگ مشخص شد 1 میلی لیتر در لیتر .
  • 1.8 میلی لیتر در لیتر در طول رشد .
  • 2 میلی لیتر در لیتر در قبل از گلدهی.
  • 0.7 میلی لیتر در لیتر در ابتدای گلدهی .

جدول

روی زمین

حال، اگر محصول در خشکی باشد:

  • 0.2ml/L در طول ریشه زایی.
  • 0.6 میلی لیتر در لیتر هنگام رشد اولین برگ ها.
  • 1.5 میلی لیتر در لیتر در طول رشد.
  • 2 میلی لیتر در لیتر در قبل از گلدهی.
  • 0.7 میلی لیتر در لیتر در گلدهی.

جدول

فلور میکرو

Floramicro برای استفاده در طول چرخه زندگی گیاه عالی است، برای تأثیرات بهتر با فلورا Gro و Bloom ترکیب می شود، سهم مهمی از عناصر میکرو و کمیاب دارد که عملکرد تنظیم کننده pH را انجام می دهد به طوری که همیشه حفظ می شود. در محدوده بهینه

جدول

این کود عمدتاً برای دوره گلدهی است و از 5% نیتروژن، 0% فسفر و 1% پتاسیم تشکیل شده است. دارای 2 نمایش، برای آب سخت، آب سخت فلورامیکرو و آب نرم، فلورامیکرو نرم آب ، این با توجه به غلظت مواد معدنی آن مشخص می شود.

در محصولات HYDRO یا COCO

اگر محیط رشد نارگیل یا هیدروپونیک باشد:

  • 0.2ml/L باید در طول ریشه زایی استفاده شود .
  • برگ اول  0.6ml/L.
  • رشد 1ml/L.
  • قبل از گلدهی 2ml/L.
  • بلوم 1.4ml/L.

جدول

روی زمین

در حالی که در محصولات روی زمین:

  • در طول ریشه زایی 0.2ml/L مورد نیاز است.
  • برگ اول 0.6ml/L.
  • رشد 1ml/L.
  • قبل از گلدهی 2ml/L
  • بلوم 1.4ml/L.

جدول

فلور بلوم

FloraBloom به گونه ای ساخته شده است که به طور قابل توجهی به مرحله گلدهی کمک می کند و باید از ابتدای کشت همراه با Flora Gro و Micro استفاده شود. این کود با بهترین کیفیت باعث افزایش رشد و نمو جوانه ها و افزایش بار رزین آنها می شود .

جدول

این محصول GHE حاوی 5% فسفر، 3% منیزیم و 4% پتاسیم با 5% گوگرد است که برای دوره هایی که نیاز به این مواد معدنی افزایش می یابد و تغییراتی در دوره نوری مناسب است.

در محصولات HYDRO یا COCO

  • 0.2 میلی لیتر در لیتر  در ابتدای رشد.
  • در هفته چهارم و پنجم به 0.7 میلی لیتر در لیتر اضافه می کنیم.
  • در گلدهی دو هفته اول  0.5ml/L .

جدول

روی زمین

  • در ابتدای رشد  0.2 میلی لیتر در لیتر آب اضافه کردیم .
  • سپس دوز را به  0.7 میلی لیتر در لیتر افزایش دادیم.
  • در گلدهی 0.3 میلی لیتر در لیتر اضافه می کنیم.
  • در دو هفته گذشته، توصیه می شود به 0.9 میلی لیتر در لیتر افزایش دهید. 

جدول

افزودنی های GHE

اینها محصولات تقویت کننده ماری جوانا هستند که مکمل مواد مغذی اساسی برای تضمین محصولات خوب توسعه یافته هستند و نه تنها عملکرد آنها را افزایش می دهند بلکه کیفیت آنها را نیز افزایش می دهند.

رسیدن

Ripen برای استفاده در طول پرواربندی شاهدانه ساخته شده است ، که در مرحله نهایی گلدهی رخ می دهد، برای محصولات هیدروپونیک بسیار توصیه می شود. عطر و طعم گیاه شما را تقویت می کند، آنها را در برابر بیماری ها مقاوم می کند و تولید رزین را افزایش می دهد.

جدول

اگر محصول در بستر هیدروپونیک یا نارگیل باشد، 4 میلی لیتر در لیتر فقط در مرحله پرواربندی و 0-2 میلی لیتر در لیتر در خشکی باید استفاده شود.

بلوم حرفه ای

Pro Bloom یک محرک 100٪ طبیعی است که می تواند در طول چرخه زندگی ماری جوانا استفاده شود، به تحریک هورمونی گیاه کمک می کند و در تمام فرآیندهای متابولیکی که انجام می دهد سرعت می بخشد، بنابراین رشد گیاهان شما متوقف نمی شود. رشد می کنند و هیچ گونه کمبود تغذیه ای نخواهند داشت، برعکس سالم و برگی به نظر می رسند.

جدول

در محیط هیدروپونیک یا نارگیل و حتی در خاک باید 0.2 میلی لیتر در لیتر از قبل از گلدهی استفاده شود و دوز آن تا دوره پرواربندی حفظ شود.

Pro Roots

Pro Roots یک ریشه زایی یا محرک عالی است، با استفاده از آن تضمین می کنیم که ریشه ها می توانند به اندازه کافی رشد کنند و رشد کنند تا جذب مواد مغذی کامل شود و گیاه شاهدانه سالم و با ساختار قوی باقی بماند.

جدول

صرف نظر از بستری که در آن رشد کرده اید، باید در مرحله ریشه دهی و زمانی که اولین برگ ها ظاهر شدند، با دوز 0.2 میلی لیتر در لیتر استفاده شود.

فولویک

Fulvic باعث می شود که گیاهان شما بهترین دوره رشد را داشته باشند و به آنها ساختاری محکم و غنی برای زمانی که مرحله گلدهی می رسد، می دهد، به این ترتیب آنها حمایت بیشتری از جوانه های بزرگ پر از رزین خواهند داشت، استفاده از آن به وضوح در مرحله رشد توصیه می شود. .

جدول

اگر کشت در خاک، کوکو یا در محیط هیدروپونیک باشد، می توان از ظهور اولین جفت برگ در طول رشد تا قبل از گلدهی در دوزهای 2 میلی لیتر در لیتر استفاده کرد.

مینرال ماژیک/سیلیکات

سیلیکات یکی از بهترین افزودنی های GHE است که دارای سیلیکات های فراوانی است که باعث می شود گیاهان شاهدانه در ساقه ها و شاخه های خود ضخامت و قوت لازم را به دست آورند . همچنین باعث فعال شدن میکروبیوتای بستری می شود که در آن یافت می شود و باعث همزیستی مناسب و یک اکوسیستم متعادل می شود، زیرا pH و هدایت الکتریکی را تنظیم می کند، به گونه ای که جذب همیشه نشان داده می شود.

جدول

در یک بستر هیدروپونیک، نارگیل یا خاک، دوز توصیه شده 4 گرم در 10 لیتر از لحظه ظهور اولین جفت برگ، رشد، قبل از گلدهی و گلدهی است که گیاه شاهدانه را قوی و برگی می کند.

فلورا کلین

فلوراکلین یک عملکرد تمیز کننده را انجام می دهد که به حذف نمک های باقی مانده نه تنها در گیاه بلکه در بستر نیز کمک می کند. به طور کلی در پایان چرخه زندگی ماری جوانا، یعنی در برداشت نهایی استفاده می شود. به حفظ طعم و عطر طبیعی گیاه شما بدون تغییر توسط مواد مغذی و افزودنی های قبلی کمک می کند.

جدول

اگر محصول شما در محیط هیدروپونیک، نارگیل یا خاک است، می توانید از فلورا کلین در زمانی که زمان شستن ریشه ها است، با دوز 2 میلی لیتر در لیتر استفاده کنید، این اطمینان حاصل می کند که شاهدانه شما ویژگی های طبیعی خود را حفظ می کند و آن را خوش طعم تر می کند. .

نکاتی برای استفاده از جدول GHE

  1. یکی از عواملی که کاربرد میز را تعیین می کند، نوع بستر اعم از نارگیلی، هیدروپونیک یا خاکی است، زیرا بسته به آن دوزهای مورد نیاز هر محصول در هر فاز متفاوت خواهد بود.
  2. کنترل و اندازه گیری ثابت pH مانند هر فرآیند کشت ضروری است، با این حال، چندین محصول GHE اثر تنظیمی بر محلول غذایی دارند، با این فرض که آب مصرفی اسمزی یا مقطر یا کم مواد معدنی است.
  3. برخلاف جدول های دیگر، این جدول با هفته ها توصیف نمی شود، بلکه با مراحل مختلف چرخه زندگی گیاه شاهدانه، از نظر تنوع ماری جوانا و محل محصول (داخلی یا بیرونی) بسیار دقیق تر، جلوگیری می کند. بنابراین لقاح بیش از حد .

جدول