پشتیبانی از رشد دهنده مواد مغذی پیشرفته

پشتیبانی از رشد دهنده مواد مغذی پیشرفته

فقط با شمار02177889688 تماس بگیرید یا به mailto:support@grokent.com ایمیل بزنید.

آیا تجربه شگفت انگیزی با تیم پشتیبانی ما داشته اید که دوست دارید آن را به اشتراک بگذارید؟ گواهی خود را با ایمیل mailto:support@grokent.com ارسال کنید

پشتیبانی از رشد دهنده مواد مغذی پیشرفته آیا برای بهینه سازی رشد خود آماده اید – بدون صرف هزاران دلار برای یک مشاور متخصص؟

هنگامی که شما مشتری مواد مغذی پیشرفته می شوید، ما با گیاهان شما مانند گیاهان خود رفتار می کنیم. به همین دلیل است که علاوه بر تجهیز جعبه ابزار اتاق رشد شما به بهترین مواد مغذی در کلاس، ما پشتیبانی عالی را برای کمک به شما برای دستیابی به برتری مورد نظرتان ارائه می کنیم.

اما فقط حرف ما را قبول نکنید. بررسی کنید که للند جفری، پرورش دهنده، درباره تجربه خود با تیم ما چه می گوید.

شما می توانید در نهایت 1000 چیز مختلف را امتحان کنید، و هنوز نمی دانید چگونه یک محصول با کیفیت و سطح بالا را به طور ثابت تولید کنید.

من کار رو به رشد خود را با استفاده از چراغ های LED و محصولات فاکس فارم شروع کردم و نتایج بدی گرفتم. من چیزی در مورد پرورش خوب نمی دانستم .

با فاکس فارم تماس گرفتم و پرسیدم که چرا مقیاس pH آن‌ها طیف وسیعی از pH مناسب دارد. می توانستم بشنوم که زن در فاکس فارم سوال من را تایپ می کند. با این حال، او اطلاعات مورد نیاز من را در اختیار من قرار نداد .

در چیزی که من فکر می‌کردم یک عمل شادی‌آور بود، دوستم یک بطری آب نبات غنچه‌ای Advanced Nutrients’s Advanced Nutrients’s Bud Candy را برداشت. او گفت که نمی‌دانست دقیقاً چیست، اما باعث شد گلدان او «خیلی خوب» باشد.

من با Advanced Nutrients Grower Support تماس گرفتم و در مورد Bud Candy پرسیدم. اندی متخصص رشد گفت که خوشحال می شود کمک کند .

توضیح دادم که دارم انجام می‌دهم و پرسیدم که باد کندی واقعاً چه کار کرده است. من تایپ نکردم

اندی از من در مورد من به عنوان یک شخص و آنچه می خواهم به عنوان یک پرورش دهنده به دست بیاورم پرسید . او با احترام با من صحبت می کرد و با من مانند یک تازه کار رفتار نمی کرد یا باعث نمی شد که من یک فرد تازه کار باشم، حتی اگر در آن نقطه هدف آسانی بودم.

اندی کاری را انجام داد که فکر می‌کنم ما در این دنیا از دست داده‌ایم- او گوش داد و به من نشان داد که اهمیت می‌دهد . با من مثل یک دوست رفتار کرد .

او درک کرد که پرورش‌دهنده جدیدی که سعی می‌کند اطلاعات غیرممکنی را در مورد رشد در آنجا فیلتر کند، چگونه است.

در طی یک مکالمه دو ساعته ، اندی تمام اهداف رو به رشد من را در نظر گرفت و به من راهنمایی کامل داد . او همه چیزهایی را که باید بدانم – از بذر گرفته تا منابع نور برای درمان – راهنمایی کرد.

من قصد داشتم به مواد مغذی پیشرفته روی بیاورم. اما زمانی که او به من در مورد ضمانت 100٪ برگشت پول از مواد مغذی پیشرفته به من گفت ، من فروخته شدم.

اندی وقت گذاشت تا به من کمک کند برای من بسیار مهمتر از شنیدن صدای کسی بود که روی صفحه کلید تایپ می کند.

اما به همین جا ختم نشد…

اندی مرتباً عکس‌های باغ من را مرور می‌کرد و هر هفته زمانی را برای کمک تلفنی به من اختصاص می‌داد ، از دانه تا درمان. او روی محصول دوم من نیز با من کار کرد و محصولات Advanced Nutrients را اضافه کرد.

اگر دو سال پیش اندی را داشتم، در زمان و پول خود صرفه جویی می کردم.

او بیش از 20 سال است که با ‘گروکنت کار می کند، یک پرورش دهنده MASTER واقعی است  دقیقا می داند که تولیدکنندگان (از جمله تولیدکنندگان جدید مثل من) برای کشت ماری جوانا با عیار بالا باید چه کاری انجام دهند.

از آنجایی که فروشگاه‌های رشد همیشه مشتاق خرید محصول من هستند، در مورد ژنتیک گیاه و روش‌های رشد من می‌پرسند، می‌دانم که کارم را درست انجام می‌دهم. در واقع، آنها از این که بفهمند من سال‌ها و سال‌های متوالی رشد نکرده‌ام، شگفت‌زده شده‌اند.

همانطور که احتمالاً تا به حال می توانید بگویید، ما فراتر از آن می رویم تا مطمئن شویم به نتایجی که به دنبال آن هستید می رسید…

و ما از دوشنبه تا جمعه پشتیبانی 12 ساعته ارائه می دهیم تا به هر سؤالی که دارید پاسخ دهیم – مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک.

تیم ما می‌تواند به رفع مشکلات اتاق رشد شما کمک کند، نحوه استفاده از هر محصول Advanced Nutrients را توضیح دهد و چرخه محصول شما را بهینه کند تا بتوانید به راحتی جوانه‌های قفسه بالایی را پرورش دهید.

این یک سرویس رایگان است که هیچ برند مواد مغذی دیگری نمی تواند ارائه دهد…

و استفاده از بینش ما نمی تواند ساده تر باشد.

فقط با شمار02177889688 تماس بگیرید یا به mailto:support@grokent.com ایمیل بزنید.

آیا تجربه شگفت انگیزی با تیم پشتیبانی ما داشته اید که دوست دارید آن را به اشتراک بگذارید؟ گواهی خود را با ایمیل mailto:support@grokent.com ارسال کنید

وقتی شما روی ما سرمایه گذاری می کنید، ما روی شما سرمایه گذاری می کنیم.

پشتیبانی از رشد دهنده مواد مغذی پیشرفته
پشتیبانی از رشد دهنده مواد مغذی پیشرفته