کود معجزه گر جنگل جویس کمپانی ادونس

کود معجزه گر جنگل جویس کمپانی ادونس

کود معجزه گر جنگل جویس کمپانی ادونس بسیاری از پرورش دهندگان به فرمول های قدیمی خود سوگند یاد می کنند. و مثل اینکه می گویند… بسیاری از پرورش دهندگان به فرمول های قدیمی خود سوگند یاد می کنند. و مثل اینکه می گویند…

اگر خراب نیست، آن را تعمیر نکنید.

اما آیا می دانستید که هر سیستم مغذی پایه سه بخشی یکسان ایجاد نمی شود؟ درست است. حتی اگر آنها مزایای آشکار یکسانی داشته باشند – آشنایی، انعطاف‌پذیری، کنترل برنامه تغذیه – تفاوت‌های ظریف از برندی به برند دیگر می‌تواند تنوع زیادی در کیفیت محصول شما ایجاد کند.

به همین دلیل است که ماجنگل جویس را می فروشیم …

و چرا تقاضا برای این سیستم مواد مغذی پایه هرگز چشم پوشی نمی کند.

در حال حاضر، سه سوال وجود دارد که پرورش دهندگان قبل از اینکه تغییر را انجام دهند، همیشه از ما می پرسند:

  • چه چیزی Jungle Juice را از سایر سیستم های مغذی پایه سه بخشی متفاوت می کند؟
  • آیا باید از Jungle Juice یا یکی از خطوط pH Perfect® Advanced Nutrients برای رشد خود استفاده کنم؟
  • کاربرد دقیق Jungle Juice چیست؟

ما در اینجا همه چیز را کود معجزه گر جنگل جویس کمپانی ادونس توضیح می دهیم…

بنابراین اگر می‌پرسید که آیا آب جنگلی Advanced Nutrients گزینه مناسبی برای گیاهان شاهدانه شماست یا خیر، به موارد بعدی توجه زیادی داشته باشید.

کود معجزه گر جنگل جویس کمپانی ادونس چگونه با سیستم غذایی پایه سه بخشی سنتی شما متفاوت است؟

بدون شک، Jungle Juice شباهت هایی به سیستم های مواد مغذی پایه سه بخشی دارد که سال ها در قفسه های فروشگاه های آبی دیده اید.

و این خبر خوبی برای پرورش دهندگانی است که با محلول های مغذی هیدروپونیک قدیمی راحت هستند.

کود معجزه گر جنگل جویس کمپانی ادونس Advanced Nutrients’ Jungle Jungle از اجزای Grow . Micro , Bloom تشکیل شده است و دارای NPK و ریزمغذی هایی است که گیاهان شاهدانه برای رشد به آن نیاز دارند.

بنابراین آیا این سیستم مواد مغذی پایه واقعا می تواند بازی کشت شاهدانه شما را افزایش دهد؟

پاسخ مثبت است – و در اینجا دلیل آن است:

در واقع، اکثر سیستم های مواد مغذی پایه سه بخشی از اواخر دهه 1970 در بازار وجود داشته است.

این بدان معناست که آنها تقریباً بدون تغییر باقی مانده اند – برای دهه ها.

و در حالی که ما می دانیم که بسیاری از تولیدکنندگان به دنبال اختراع مجدد چرخ نیستند، می دانستیم که می توانیم یک سیستم مغذی پایه سه بخشی برتر ارائه دهیم …

ترکیبی که بهترین فرمولاسیون های معمولی را با پیشرفت های امروزی ترکیب می کند که گیاهان شاهدانه شما را دوست خواهند داشت.

بنابراین با Jungle Juice، همچنان از همان مزیت‌هایی که به آن عادت کرده‌اید، لذت خواهید برد، از جمله توانایی پیروی از دستور العمل‌های آشنا و محاسبه نسبت مواد مغذی خود.

با این حال، شما همچنین دارید…

  • افزایش کنترل کیفیت
  • عناصر با کیفیت بالاتر
  • محدوده بهتری از کیلاسیون

و وقتی این سه مزیت را با هم ترکیب می کنید، خودتان را برای موفقیت آماده می کنید…

بدون نیاز به تغییر برنامه تغذیه یا شماره گیری در مجموعه جدیدی از محصولات.

به هر حال، Jungle Juice به اندازه راه حل های جایگزین مقرون به صرفه است، به این معنی که با خرید یک محصول برتر در هزینه خود صرفه جویی می کنید .

اکنون که تفاوت را درک کردید، بیایید به سوال دومی که اغلب از ما می پرسند نگاهی بیندازیم…

کدام مواد مغذی هیدروپونیک برای من مناسب است – آب جنگلی یا محصولات با pH Perfect®؟

بسیاری از تازه واردان به خط Advanced Nutrients این سوال را از ما می پرسند هنگامی که سعی می کنند بین سیستم های مختلف مواد مغذی پایه خود تصمیم گیری کنند.

و به احتمال زیاد، اگر این سوال حتی به ذهن شما خطور کند، خط pH Perfect® برای گیاهان شاهدانه شما مناسب تر است.

به بیان ساده، سیستم غذایی پایه pH Perfect® ما یک ماده مغذی مدرن و جامع‌تر است و بسیاری از تولیدکنندگان برتر ما برای دستیابی به کشت شاهدانه برنده جوایز به آنها تکیه می‌کنند.

با این حال…

اگر عاشق فرمولاسیون های قدیمی هستید و می خواهید به آنچه می دانید پایبند باشید، کود معجزه گر جنگل جویس کمپانی ادونس یک ارتقاء فوق العاده است که گیاهان شما بدون شک آن را دوست خواهند داشت.

در اینجا سه ​​سناریو وجود دارد که شما را برای آب جنگلی با مواد مغذی پیشرفته مناسب می‌سازد :

  • شما در حال جابجایی از یک خط قدیمی دیگر هستید. در واقع، اگر هنوز مقداری از پایه قدیمی خود باقی مانده است، حتی می‌توانید بطری‌ها را با هم مخلوط و مطابقت دهید، بنابراین هرگز نگران دور انداختن محصولات استفاده نشده نباشید.
  • شما دستور العمل های سفارشی خود را دارید که شامل چندین محصول با سطوح مختلف سازگاری است.
  • برنامه های شما برای صرفه جویی در مقیاس بسیار فشرده تنظیم شده است.

مهم نیست که کدام ماده مغذی پایه را انتخاب می کنید، درک بهترین شیوه ها برای به حداکثر رساندن بازده نیز مهم است . به این ترتیب، مواد مغذی شما می توانند از تکنیکی که برای موفقیت بهینه استفاده کرده اید پشتیبانی کنند.

بسیار خوب، اکنون که به این موضوع پرداختیم که چه کسانی از آب جنگلی بیشترین سود را خواهند برد، بیایید به سؤال نهایی بیشتر پرورش دهندگان در مورد این محصول بپردازیم.

کاربردست جنگل جویس ادونس ‘ چیست؟

یک برنامه غذایی مناسب نقش مهمی در موفقیت کشت حشیش شما دارد.

و همانطور که احتمالاً تا به حال می توانید بگویید، یکی از بزرگترین مزایای Jungle Juice این است که امکان تطبیق پذیری زیادی را فراهم می کند.

و شما هنوز هم می توانید از بسیاری از دستور العمل های سفارشی استفاده کنید که برای سال ها در سراسر صنعت چرخیده اند.

به عنوان مثال، اگر همیشه از فرمول لوکاس استفاده می‌کنید – دستوری که در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 در انجمن‌های آنلاین ایجاد شد – Jungle Juice می‌تواند کاملاً با روال فعلی شما سازگار باشد.

و اگر به دنبال دستور العمل جدیدی هستید، پشت بطری آب جنگلی دارای یک برنامه سنتی 3-2-1 1-2-3 است که می توانید از آن استفاده کنید. هنگامی که با آن آشنا شدید، زمانی که نوبت به نسبت مواد مغذی عالی برای گیاهان شاهدانه‌تان می‌رسد، آسمان محدود است.

خط آخر…

اگر با فرمولاسیون‌های معمولی آشنا هستید، اما همچنان می‌خواهید پیشرفت‌های مدرن را در رشد خود وارد کنید، آب جنگلی Advanced Nutrients یک سیستم مغذی پایه سه‌بخشی ایده‌آل برای رشد شما است.

و هنگامی که امروز آن را برای خود در باغ خود به کار می‌گیرید، از اقدامات کنترل کیفیت دقیق، ورودی‌های برتر و طیف بهتری از کیلاسیون بهره خواهید برد.

امروز از فروشگاه گروکنت دیدن کنید و از آنها بخواهید که Jungle Juice را به شما نشان دهند – ما تضمین می کنیم که از نتایجی که می گیرید تحت تأثیر قرار خواهید گرفت!

کود معجزه گر جنگل جویس کمپانی ادونس بسیاری از پرورش دهندگان به فرمول های قدیمی خود سوگند یاد می کنند. و مثل اینکه می گویند…
کود معجزه گر جنگل جویس کمپانی ادونس