بازگشت

پیگیری ارسال سفارش

پیگیری ارسال سفارش پیگیری ارسال سفارش
چرا به شماره سفارش (DKC) نیاز داریم؟
گروکنت برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش یا همان کد "DKC " این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید...
در صورت بروز تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟
در صورتی که تا تاریخ انتخابی شما برای ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.
چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟
کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با گروکنت، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید . تماس با گروکنت
چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
ابتدا وارد پروفایل خود شوید. روی گزینه ی "سفارشات من" کلیک کنید. میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.
تحویل اکسپرس گروکنت چیست ؟
گروکنت در شهر تهران و برخی از شهرهای پرجمعیت ایران اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است. سفارشات شما طبق شرایط زیر پس از گذشت10 الی 14 روز کاری تحویل خواهند شد : کالای خریداری شده در انبار گروکنت موجود باشد. در غیر اینصورت زمان ارسال کالا از انبار فروشنده به انبار گروکنت به زمان ارسال اضافه خواهد شد.
چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس تحویل سفارش را ویرایش کنم؟
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل، بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.
سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/  شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.
چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم ؟
1.اکسپرس اگر شما در یکی از شهرهای تهران ، کرج ، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، قم، یزد، قزوین، زنجان، اردبیل، گرگان، ارومیه، اراک، خرم آباد، مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان، گیلان، مازندران، همدان هستید ، سفارش شما با تیپاکس تحویل شما میشود.
2.پست در صورتی که آدرس شما در محدوده  نیست ، سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما میشود. 3.باربری اگر کالایی که شما خریداری نمودید ، حجیم و سنگین باشد، سفارش شما بصورت پس کرایه و با باربری بدست شما میرسد. . تاکید می شود هزینه ی حمل این کالاها به عهده مشتریان محترم می باشد.
ارسال سفارشات حجیم و سنگین به روش باربری چگونه است؟
لوازم خانگی سنگین و کالاهای حجیم یا بزرگ، به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد. 
اگر محل سکونت شما در  تهران، اسلامشهر و کرج با دریافت هزینه توسط تیم توزیع الو پیک یا اسنپ ارسال می گردد. 
چقدر طول می کشد تا محصول را دریافت کنم؟
اگر زمان رسیدن کالا و سرعت در آن برایتان مهم است، محصولات پرایم را سفارش دهید. محصولات پرایم، محصولاتی اند که در انبار گروکنت موجود. تحویل اکسپرس 10 الی 14 روز کاری