توصیه هایی برای انتخاب بالاست

توصیه هایی برای انتخاب بالاست

توصیه هایی برای انتخاب بالاست هنگامی که تصمیم می گیرید گیاهان ماری جوانا خود را در داخل خانه پرورش دهید، باید جنبه های بسیاری را در نظر بگیرید: تهویه، روشنایی و غیره. همه چیز باید روی آنها و رشد کامل آنها متمرکز شود .

استفاده از لامپ‌های تخلیه (اعم از لامپ‌های متال هالید یا لامپ‌های ترکیبی بخار سدیم ) ما را به انتخاب نوع بالاستی سوق می‌دهد که می‌خواهیم به دست آوریم، بنابراین باید آن را به خوبی انتخاب کنیم. در مورد انواع بالاست های قابل استفاده برای گیاهان شاهدانه خود کمی با جزئیات بیشتر بیاموزید.

قبل از انتخاب بالاست چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

اولین چیزی که باید در نظر گرفت این است که ارزان ترین ها در نهایت ارزش بالاتری دارند. با در نظر گرفتن این فرض، ما استفاده از بالاست مغناطیسی یا الکترونیکی را انتخاب نکردیم. مورد دوم پیشرفتی در فناوری روشنایی حشیش است و علاوه بر جایگزینی ترانسفورماتور معمولی بالاست های مغناطیسی مبتنی بر قطعات الکترونیکی است.

بالاست های الکترونیکی دارای مزایای زیر هستند:

-وزن کمتر، فضای کمتری را اشغال می کنند و گرمای زیادی تولید نمی کنند.

-آنها با محیط زیست دوست هستند زیرا انرژی زیادی مصرف نمی کنند.

-بی صداتر از مغناطیسی هستند .

-از لامپ ها محافظت می کنند زیرا سوسو زدن آنها را کاهش می دهند.

-علاوه بر این، می توان آنها را تنظیم کرد تا آن را با نیازهای نوری گیاهان تطبیق دهد.

پس از این مزایا تنها می توان گفت که تنها چیزی که بالاست های مغناطیسی به نفع خود دارند قیمت آنهاست. اگرچه اینها کار می کنند، اما با بالاست های الکترونیکی برداشت بهتری خواهید داشت  .

یکی از توصیه هایی که به شما خواهیم داد این است که در هر بالاست فقط از یک لامپ استفاده کنید و همچنین هر دو دارای قدرت یکسانی باشند. آنها باید تا حد امکان از زمین و منطقه رشد دور باشند.

برخی از پرورش دهندگان شاهدانه انتخاب می کنند که آنها را در ارتفاع معینی از زمین بر روی یک تکه چوب آویزان کنند، همراه با اتصالات، ساعت و غیره، تا از خطرات آسیب ناشی از پاشیده شدن و/یا رطوبت جلوگیری کنند.

توصیه هایی برای انتخاب بالاست

بالاست های مغناطیسی کلاس 1: جامد هستند و دارای خازن و استارت داخلی هستند. هنگام راه اندازی، آنها قادر به تغذیه لامپ های متشکل از بخار سدیم یا لامپ های با دبی بالا، حتی لامپ های متال هالید هستند که بیشترین تقاضا را برای این نوع محصولات دارند. یکی دیگر از جنبه های مثبت این بالاست ها این است که دارای یک تراشه محافظ حرارتی هستند، بنابراین در صورت گرم شدن بیش از حد خاموش می شوند.

دسته سیم بالاست مغناطیسی کلاس 1 دارای نموداری است که شامل دو سیم است که از خروجی بالاست به دوشاخه متصل می شود که به نوبه خود به پریز متصل می شود. چند سیم اضافی از بالاست به سوکت خارج می شود – در اینجاست که ما لامپ اصلی و بازتابنده را پیچ می کنیم .

توصیه هایی برای انتخاب بالاست این مقرون به صرفه ترین گزینه در بازار بالاست است و اگرچه چندین دهه است که از آن استفاده می شود، اما قطعاً حتی در وزن خود (6 تا 8 کیلوگرم کمتر) از نمونه الکترونیکی پیشی گرفته است.

بالاست مغناطیسی کلاس 2 : در جعبه مخصوصی تعبیه شده است که اجازه می دهد گرمای پراکنده شده توسط سیم پیچ از بین برود. این یکی آماده اتصال به برق است، بدون اینکه چیز زیادی در کنار هم قرار گیرد (برخلاف نمونه قبلی).

بالاست های الکترونیکی لوماتک: آنها در مدل های مختلف 250 وات، 400 وات و 600 وات عرضه می شوند. آنها با گنجاندن یک تنظیم کننده خروجی وات که به شما امکان می دهد قدرت آن را تنظیم کنید، از جمله سوپر لومن های بسیار مورد تقاضا، پیشگام بودند . وزن آن سبک است، صداهای مزاحم منتشر نمی کند، در دماهای 25- تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت تا 90 درصد بهینه عمل می کند.

 

توصیه هایی برای انتخاب بالاست
توصیه هایی برای انتخاب بالاست

توصیه هایی برای انتخاب بالاست اینها را می توان توسط یک ریزپردازنده کنترل کرد که نوسانات جریان الکتریکی را ارزیابی می کند و همچنین در صورت لزوم آنها را جبران می کند و از لامپ های رشد محافظت می کند.

بالاست های الکترونیکی پیچ : این ها مترادف با عملکرد خوب هستند – چیزی شبیه به Lumatek-. دارای یک تنظیم کننده دیمر چهار موقعیت (4) برای تنظیم آن از 50% تا 100% است و دارای 30 وات قدرت اضافی است که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید.

کنترل جرقه زنی، تنظیم فرکانس اتوماتیک و مدار حفاظت یکپارچه از دیگر عناصری هستند که علاوه بر بی صدا بودن به نفع خود هستند، قیمت آن؟ مقرون به صرفه تر از بالاست های لوماتک .

بالاست های الکترونیکی نانولوکس: فشرده ترین و سبک ترین بالاست های موجود در بازار هستند. آنها با ولتاژهای مختلف استفاده می شوند که به راحتی با جریانی که دریافت می کنند تطبیق می یابند (این آنها را جهانی می کند).

توصیه هایی برای انتخاب بالاست تنظیم کننده شدت آن نیز می تواند از 50٪ به 100٪ افزایش یابد. دارای سیستم بوت تصادفی است که به شما اجازه می دهد تا 15 ثانیه پس از اتصال آن بدون هیچ مشکلی. در صورتی که چندین بالاست به یک جعبه برق متصل شده باشد، می توانیم از این به نفع خود استفاده کنیم، زیرا آنها به طور همزمان روشن نمی شوند، یعنی همه به طور همزمان.