خرید انواع لامپ رشد گیاه
خرید انواع لامپ رشد گیاه لامپ رشد گیاه دارای ال ای دی هایی مخصوص است که طیف نوری و طول موج‌های خاصی از خورشید را به گیاه ساطع می‌کند که بیشترین تاثیر را بر رشد و گلدهی آن داشته باشد. در واقع در بین طول موج‌های خورشید یک سری از بازه‌ها مانند بازه نوری قرمز و آبی بیشترین تاثیر را بر روی کلروفیل‌سازی و فتوسنتز دارند و یک سری از طیف‌های خورشید یا هیچ تاثیری ندارند یا تاثیرشان بسیار اندک است.

در نتیجه لامپ رشد گیاه باید در طیف نوری خود تمرکز زیادی بر نورهای موثر مانند قرمز و آبی بگذارد و از سایر نورها نیز به اندازه‌ی استاندارد استفاده کند. با همه این وجود نیز لازم است عنوان شود لامپ‌های عادی بی‌تاثیر نیستند اما هیچ گاه نمی‌توانند برای گیاه آنچنان مفید باشند؛ حتی اگر تعدادشان زیاد باشد زیرا هم اتلاف انرژی زیادی دارند و هم تمرکز تولیدکننده بیشتر روشنایی بوده و توجه‌ای به نیاز نوری گیاهان نداشته است. این دو مولفه کاملا با یکدیگر متفاوت‌اند.

لامپ‌های رشد گیاه گروکنت

گروکنت یکی از شرکت‌های دانش بنیان برتر در ایران می‌باشد که بیش از یک دهه در زمینه تولید و ساخت چراغ و لامپ رشد گیاه فعالیت دارد. ما توانسته‌ایم با به کار گیری علم روز دنیا و انجام پژوهش‌های کاملا تخصصی، انواع لامپ رشد گیاه را با بالاترین کیفیت و قابلیت انطباق با نیازها و کاربردهای مختلف تولید کنیم و لامپ مخصوص رشد گیاه برای مصارف خانگی ( به خصوص گیاهان آپارتمانی) و مصارف تخصصی گلخانه‌ای نیز به بازار عرضه کنیم.

خرید انواع لامپ رشد گیاه محصولات ما در عین داشتن بالاترین راندمان نوری برای گیاهان، مصرف برق پایین‌تری (نسبت به کیفیت‌ها و توان‌های مشابه) داشته و هر ساله فناوری تولیدشان آپدیت می‌شود تا اثرگذاری و مصرف پایین‌تری داشته باشند؛ کاری که بهترین برندهای لامپ رشد گیاه در تمام دنیا انجام می‌دهند. این خصوصیات باعث شده است با جرات بگوییم با اختلاف بهترین برند لامپ رشد گیاه در ایران هستیم و حرف‌های بسیاری برای رقابت با سایر برندهای مطرح مانند لامپ رشد گیاه مارس هایدرو و ورود به بازار جهانی داشته باشیم.
انواع لامپ رشد گیاه

انواع لامپ رشد گیاه به طور کلی در 7 دسته اصلی تعریف می‌شود وگروکنت همه این نوع لامپ‌های رشد گیاه را تولید می‌کند. در ادامه همه انواع لامپ رشد گیاه را به صورت کلی بررسی می‌کنیم اما قبل از مطالعه به دو نکته توجه فرمایید:

نکته 1 خرید انواع لامپ رشد گیاه : توجه نمایید که در بالای همین صفحه دسته‌بندی انواع لامپ رشد گیاه گروکنت آورده شده است که با کلیک روی هر دسته‌بندی می‌توانید علاوه مشاهده مدل‌های مختلف محصولات در هر دسته‌بندی، قیمت لامپ رشد گیاه مورد نظر را نیز مشاهده و نسبت به خرید اقدام نمایید.

نکته 2: به دلیل طولانی نشدن این توضیحات سعی شده اطلاعات کلی در خصوص انواع لامپ مخصوص رشد گیاه در این صفحه گفته شود و در صورتی که تمایل دارید بیشتر و فنی‌تر در خصوص هر مدل لامپ بدانید به بالای صفحه رفته و روی دسته‌بندی مد نظر کلیک کنید.

وال واشر رشد گیاه

وال واشر رشد گیاه یکی از انواع لامپ رشد گیاه با قابلیت تنظیم لنز و فناوری نوری LED می‌باشد که شکلی طولی مانند مهتابی دارند. این نوع لامپ پرورش گیاه در واقع برای مواردی کاربرد دارد که یا سایز گیاهان بزرگ یا تعدادشان زیاد است؛ زیرا یک چراغ کوچک نمی‌تواند سطح زیادی را پوشش دهد.

همچنین وال واشر  باریک رشد گیاه قابلیت نصب در سقف قفسه‌ها و کمدهایی با ارتفاع کم را نیز دارد. این محصول جز پرفروش‌ترین محصولات خانگی بوده وگروکنتآن را در دو مدل باریک و معمولی برای افرادی که قصد خرید لامپ رشد گیاه دارند تولید می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وال واشر رشد گیاه گروکنت می‌توانید در بالای صفحه به روی بنر وال واشر رشد گیاه کلیک نمایید.

مولتی چیپ رشد گیاه

مولتی چیپ‌ها نیز از انواع لامپ رشد گیاه هستند که پایه فناوری نوری آن‌ها SMD است. این محصولات حالت پنل رشد گیاه دارند و در داخل آن‌ها یک فن خنک کننده نصب شده است. مولتی چیپ رشد گیاه بیشتر کاربرد استفاده در گروباکس و چادرهای رشد گیاه دارند و تنها در موارد خاص برای گیاهان آپارتمانی پیشنهاد می‌شوند. جهت کسب اطلاعات فنی بیشتر در خصوص این نوع لامپ رشد گیاه می‌توانید به دسته‌بندی این محصول مراجعه کنید.

پروژکتور رشد گیاه

پروژکتورهای رشد گیاه چندین حالت دارد. برخی این نوع لامپ‌های رشد گیاه، مانند مولتی چیپ‌ها حالت پنلی داشته و اندازه بزرگی دارند. اما برخی دیگر از پروژکتورها اندازه کوچک‌تری دارند و قابلیت نصب روی دیوار به صورت توکار و روکار را دارند. یکی از مزیت‌های این محصولات نصب آسان آن‌ها در موقعیت های مختلف است. البته ذکر این نکته نیز واجب است که فناوری نوری این نوع از انواع لامپ رشد گیاه LED است.(حتی در حالت پنلی) جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروژکتورهای مخصوص رشد گیاه و مشاهده انواع آن می‌توانید به دسته بندی پروژکتور گروکنت در ابتدای صفحه مراجعه کنید.

لامپ سرپیچ رشد گیاه

لامپ‌های سرپیچ دار رشد گیاه از انواع لامپ رشد گیاه اقتصادی به حساب می‌آیند. قیمت لامپ رشد گیاه سرپیچ نسبت به سایر انواع چراغ رشد گیاه پایین تر است اما شدت نوری کمتری دارند و وسعت کمتری را پوشش می‌دهند. این محصولات مناسب استفاده تنها برای یک گیاه با اندازه کوچک و متوسط هستند. همچنین یکی دیگر از مزیت‌های این محصول نصب راحت است. جهت اطلاع از وسعت پوشش هر لامپ رشد گیاه سرپیچ دار و سایر اطلاعات آن‌ها می‌توانید به صفحه دسته بندی این محصول دیدن فرمایید.

SMD مخصوص رشد گیاه با نام SMD SUPER IGL

لامپ‌های رشد گیاه شاخه‌ای SMD SUPER IGL گروکنت پرچم دار محصولات لامپ رشد گیاه ایرانی هستند. همان طور که از نام آن مشخص است فناوری این نوع لامپ رشد گیاه SMD بوده و حالت طولی و شاخه‌ای دارند. هر چند از نظر ظاهری کمی شبیه وال واشرها هستند اما بخاطر به کار رفتن SMD در آن‌، از کیفیت و تراکم نوری بسیار بیشتری برخوردار اند. همچنین این لامپ ظاهر شیک تر و باریک تری داشته و قابلیت اسفاده صنعتی علاوه بر خانگی را دارند. جهت کسب اطلاعت بیشتر در خصوص این محصول بی نظیر به صفحه دسته‌بندی آن مراجعه کنید.

لامپ رشد گیاه آکواریوم گیاهی

لامپ رشد گیاه آکواریومی یکی دیگر از انواع لامپ رشد گیاه می‌باشد که به منظور تامین نور گیاهان آکواریومی طراحی شده است. این لامپ‌ها از نظر ظاهری شکلی شبیه وال واشرها دارد و از ال ای دی داخل آن‌ها استفاده شده است. با مراجعه به دسته‌بندی این نوع محصول می‌توانید اطلاعات بیشتری در خصوص آن کسب کنید.

لامپ‌های بخار سدیم و متال هالید

لامپ‌های بخار سدیم و متال هالید از انواع لامپ رشد گیاه قدیمی هستند که در گذشته پرطرفدار بودند اما امروز کمتر استفاده می‌شوند. این محصولات از نظر کیفیت و طیف نوری کیفیت بسیار پایین‌تری نسبت به سایر لامپ‌ها دارد و گرمای زیادی نیز به دلیل هدر رفت انرژی ایجاد می‌کنند.

این حال چون هنوز خرید لامپ رشد گیاه بخار سدیم و متال هالید بخاطر قیمت پایینشان در بین برخی گلخانه‌داران رایج است، گروکنت این مدل چراغ‌ها را بفروش می‌رساند اما تضمینی بابت عملکرد به مشتریان خود نمی‌دهد. توجه نمایید گروکنت این دو نوع لامپ را تولید نمی‌کند و تنها برندهای معتبر آن را به فروش میرساند.

خرید انواع لامپ رشد گیاه

محصولات لامپ گلخانه (چراغ گلخانه) گروکنت

همان طور که در ابتدای توضیحات عنوان کردیم گروکنت برای افرادی که قصد خرید لامپ گلخانه دارند نیز محصول نوری تولید می‌کند. اما برای لامپ مخصوص گلخانه نیز از می‌توان از دو محصول از بین انواع لامپ رشد گیاهی که مطرح شد استفاده کرد. محصول اول که امروز کمتر استفاده می‌شود

همان چراغ‌های رشد گیاه متال هالید و بخار سدیم گلخانه است که با وجود منسوخ شدن تکنولوژی‌شان مشتریان به خصوص خود را بخاطر قیمت پایین دارد. اما محصول دوم که بهترین لامپ رشد گیاه برای گلخانه به حساب می‌آید سری محصولات SMD SUPER IGL است که می‌تواند به صورت نور مکمل گلخانه و نور مصنوعی گلخانه به کار گرفته شود. این سری محصول هم برای مصارف خانگی و هم برای مصارف صنعتی مناسب است.

توجه: قیمت لامپ رشد گیاه گلخانه‌ای در تعداد زیاد پایین تر از قیمت‌های سایت می‌باشد. جهت استعلام قیمت لامپ گلخانه‌ای با مشاوران ما از طریق شماره تماس 09120644138 در ارتباط باشید.

انواع طیف های نوری لامپ‌ پرورش گیاه گروکنت

در ذهن بسیاری از افراد این تفکر وجود دارد که لامپ رشد گیاه عمومی نوری بنفش رنگ دارد. اما لازم است بدانید گروکنت اکثر محصولات خود برای کسانی که قصد خرید لامپ رشد گیاه دارند در دو طیف تخصصی (بنفش) و طیف طبیعی (آفتابی مهتابی) به فروش می‌رساند. اگر خانه دار هستید و دوست ندارید نور بنفش جلوه خانتان را بهم بزند می‌توانید با خیالی راحت از طیف طبیعی لامپ رشد گیاه گروکنت استفاده نمایید.

نکته بعدی در خصوص طیف محصولات لامپ رشد گیاه گروکنت این است که تمام آن‌ها طیف نوری فول اسپکتروم ساطع می‌کنند که کاملترین طیف ممکن است. پس اگر قصد خرید لامپ رشد گیاه فول اسپکتروم دارید، گروکنت بهترین انتخاب ممکن است.

مطالعه مقاله تفاوت طیف طبیعی و تخصصی لامپ رشد گیاه از نظر عملکرد پیشنهاد می‌شود.

چرا گروکنت را برای خرید لامپ رشد گیاه انتخاب کنید

گروکنت شرکتی معتبر و ایرانی است که تمام مجوزها و استانداردهای لازم را برای محصولات خود از جمله لامپ‌ها کسب کرده است و به عنوان اولین تولیدکننده رسمی لامپ رشد گیاه در ایران شناخته می‌شود. ما لامپ رشد گیاه فول اسپکتروم باکیفیت و کم مصرفی را به بازار عرضه می‌کنیم که کیفیت نوری آن در حد استانداردهای جهانی است. ویژگی های مثبتی که در زیر عنوان شده است از مزایایی است که گروکنت در زمینه فروش لامپ رشد گیاه نسبت به رقبای خود دارد:

  • فول اسپکتروم بودن نورهای رشد گیاه که یک اصل واجب است
  • برخوردار بودن از بهترین کیفیت و شدت نوری در حد استانداردهای جهانی
  • امکان مراجعه به دفتر مرکزی فروش لامپ رشد گیاه گروکنت و انجام تست زنده روی محصولات با استفاده از دستگاه هایی مانند اسپکتروفتومتر
  • طول عمر بالای محصولات لامپ رشد گیاه تا حدود 7 الی 9 سال
  • دارا بودن 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش لامپ رشد گیاه
  • تنوع بالای محصولات لامپ برای نیازها و مصارف گلخانه‌ای و خانگی و …
  • دارا بودن طیف های سفید و بنفش با حداقل تفاوت در کیفیت و اثر بخشی
  • قابلیت تولید سفارشی لامپ رشد گیاه
  • قیمت لامپ رشد گیاه پایین (نسبت به کیفیت و برندهای خارجی)
  • پشتیبانی تلفنی مادام العمر جهت پاسخگویی به سوالات مشتریان
  • امکان تعیین لنز برای لامپ‌های رشد گیاهی که قابلیت تغییر لنز تابش دارند
  • امکان رنگ فریم برخی از لامپ‌های رشد گیاه
  • و…

لطفا در این خصوص توجه فرمایید لامپ‌های تقلبی رشد گیاه در ایران بسیار زیاد شده یا برخی دیگر از محصولات کیفیت لازم را ندارند و فقط آمار اغراق شده‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهند(کم فروشی می‌کنند). گروکنت یک شرکت ثبت شده و با اعتبار بالا می‌باشد و از این جهت محصولات خود را ضمانت می‌کند.

بهترین لامپ رشد گیاه گروکنت کدام است ؟

اما در انتها به این نکته توجه کنید بهترین لامپ رشد گیاه بودن به این معنی نیست که می‌تواند بهترین انتخاب برای خرید شما باشد. این محصول تنها به صورت قطعی به عنوان نور گلخانه صنعتی و خانگی پیشنهاد می‌شود و برای خرید لامپ رشد گیاه برای گیاهان آپارتمانی باید به عوامل مختلف دیگری نیز توجه داشت.

سوالات متداول در خصوص لامپ رشد گیاه

1- آیا خرید لامپ رشد گیاه می‌تواند به سلامت انسان و حیوان آسیب برساند؟

خیر. این موضوع حداقل برای محصولات لامپ رشد گیاه گروکنت که تمام استانداردهای روز دنیار را رعایت می‌کند صدق نمی‌کند.

2- آیا لامپ رشد گیاه گروکنت کم مصرف است؟

اگر معنی کم مصرف بودن را فقط مصرف برق پایین‌تر در نظر نگیریم و تناسبی بین برق مصرفی و میزان توان و نوری که لامپ ایجاد می‌کند ایجاد کنیم بله محصولات نوری گروکنتبر اساس کیفیت نوری که به شما می‌دهد کم مصرف هستند.

3- لامپ رشد گیاه از کجا بخرم و چطور؟

بسیاری از افراد، مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران را لاله‌زار می‌دانند یا در شهرهای دیگر به مراکز فروش لامپ عادی مراجعه می‌کنند؛ اما در حقیقت بسیاری از این مراکز و فروشگاه‌ها خود را تنها در ظاهر فروشنده لامپ و پنل رشد گیاه می‌کنند. گروکنت به عنوان شرکت رسمی و معتبر در این زمینه خرید اینترنتی لامپ رشد گیاه را برای تمام مردم همراه با ارائه خدمات فراهم کرده است.

4- گروکنت لامپ رشد گیاه ارزان هم دارد؟

صد در صد قیمت نور مصنوعی برای گیاهان بستگی به کیفیت نوری محصول نیز دارد. گروکنت سعی کرده است بهترین محصول را با بهترین قیمت ممکن به مشتراین خود ارائه دهد.

5- گروکنت لامپ رشد گیاه گلخانه نیز دارد؟

بله از لامپ‌های متال هالید و بخار سدیم گلخانه که فناوری آن‌ها قدیمی شده گرفته تا محصولات اس ام دی شاخه‌ای ما مناسب استفاده در گلخانه می‌باشد.

6- آیا لامپ رشد گیاه گروکنت فول اسپکتروم است؟

بله. اگر به دنبال خرید لامپ رشد گیاه فول اسپکترام فوق العاده در حد محصولات مارس هایدرو آمریکا ولی ارزان‌تر هستید، گروکنت بهترین انتخابه.

7- نور لامپ های رشد گیاه گروکنت چه رنگی است؟

90 درصد لامپ‌های رشد گیاه گروکنت در دو طیف تخصصی (نور بنفش) و طیف طبیعی ( نور آفتابی و مهتابی) قابل عرضه هستند

8- چه نوع نور مصنوعی برای گیاهان من مناسب است؟

انتخاب بهترین نور مصنوعی برای گیاهان به عوامل متعددی بستگی دارد. به شما توصیه می‌کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از خدمت مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید