چگونه آفات گیاهان را از بین ببریم؟

چگونه آفات گیاهان را از بین ببریم؟

چگونه آفات گیاهان را از بین ببریم؟ درست است که انجام اقدامات پیشگیرانه بسیار مهم است، اما گاهی اوقات کافی نیست. اگر باغ شما قبلاً به آفت آلوده شده است، نگران نباشید، هنوز راه حل هایی وجود دارد . شما باید خیلی سریع عمل کنید تا کشتن آن آسان تر شود.

بنابراین، اگر با گیاه  آسیب دیده مواجه شدید، باید بلافاصله آن را از بقیه جدا کنید. در غیر این صورت، آفت در تمام باغ پخش می شود و به بقیه قسمت های مزرعه آسیب می رساند.

بهتر است گیاهان  را در مرحله رشد، زمانی که جوانه ها هنوز رشد نکرده اند، سمپاشی کنید. زمانی است که زمان زیادی تا برداشت محصول باقی مانده است، بنابراین از انتشار آفات جلوگیری خواهید کرد.

هنگامی که گیاهان شروع به گل دادن می کنند، استفاده از حشره کش ها روی جوانه ها توصیه نمی شود.

با این حال، مواردی وجود دارد که مشکل بسیار شدید است و استفاده از مواد شیمیایی اجتناب ناپذیر است. اما اگر در ابتدای کاشت سمپاشی کرده باشید، به احتمال زیاد از این ناراحتی ها جلوگیری می شود.

چگونه آفات گیاهان را از بین ببریم؟
چگونه آفات گیاهان را از بین ببریم؟

چگونه آفات گیاهان را از بین ببریم؟ از سوی دیگر، برخی از حشره کش های زیست محیطی وجود دارند که جایگزین بسیار خوبی برای استفاده دوره ای هستند. اول از همه، شما نه بر محیط زیست تاثیر می گذارید و نه بر سلامت مزرعه. و ثانیا، شما همچنین از خود محافظت می کنید، زیرا از تنفس بخارات سمی حشره کش های رایج اجتناب می کنید.

منتظر سرایت آفت به بقیه قسمت های باغ نباشید، بلافاصله مشکلات را برطرف کنید.

چگونه آفات گیاهان را از بین ببریم؟ گزینه های زیادی برای درمان آفات و قارچ ها در محصولات ما وجود داردآیا می خواهید بهترین حشره کش ها و قارچ کش ها را بشناسید؟ شیمیایی یا زیست محیطی؟ صابون پتاسیم ؟ یا چرا نه؟ بهترین حشره کش خانگی برای ماری جوانا .