کود برای هیدروپونیک و خاک

pH Perfect® Base Nutrients به طور خودکار PH شما را برای شما متعادل می کند و آن را برای یک هفته نگه می دارد.

PH خود را در “نقطه شیرین” برای رشد محصولات کشاورزی با مواد مغذی پایه PH Perfect ® Advanced Nutrients نگه دارید.

فناوری pH Perfect ® را به کار بگیرید و هرگز نگران نوسانات pH نباشید که پیشرفت شما را از بین می برد. مواد مغذی پیشرفته pH سیستم‌های غذایی پایه Perfect® به‌طور خودکار pH شما را بین 5.5 تا 6.3 تثبیت می‌کنند – آن را در محدوده بهینه برای جذب مؤثر مواد مغذی و گیاهان سالم نگه می‌دارند.

در کوکو رشد می کنید؟ مشکلی نیست. ما نسخه‌های دوستدار کوکو از مواد مغذی پایه pH Perfect® معروف خود داریم، بنابراین نیازی نیست که متعادل کردن pH بدون زحمت را فدای محیط رشد مورد علاقه خود کنید.

فقط از هر ماده مغذی پایه PH Perfect ® همانطور که روی برچسب توضیح داده شده است استفاده کنید و اجازه دهید علم پیشرفته pH را برای شما متعادل کند. ما با ضمانت 100٪ بازپرداخت وجه به شما پشتیبان این وعده به شما هستیم – ما آن را تضمین می کنیم زیرا کار می کند. ساده است.

مجموعه کامل مواد مغذی پایه ما را کاوش کنید تا سیستمی را پیدا کنید که برای شما و محصولاتتان مناسب است.

کود برای هیدروپونیک و خاک

pH Perfect® Base Nutrients

پوشش گیاهی غنی و گلدهی فوق‌العاده را با نسبت‌های وابسته به فاز ماکرو، ثانویه و ریز مغذی‌ها رها کنید، در حالی که فناوری pH Perfect® ما شما را برای همیشه از قلم‌ها و مترها باز می‌کند.
ADVANCED NUTRIENTS PH PERFECT CONNOISSEUR GROW BLOOM 1L V2.1 PNG

pH Perfect® Base Nutrients

محصولات خود را با طیف وسیعی از مواد مغذی ماکرو، ثانویه و ریز مغذی به همراه کیلیت فوق جذبی بهینه کنید و دیگر نگران نوسانات pH نباشید.
مواد مغذی پیشرفته PH PERFECT GROW MICRO BLOOM 1 L

pH Perfect® Base Nutrients

دانشمندان گیاهپزشکی ما pH Perfect® Grow, Micro, Bloom را با در نظر گرفتن سادگی طراحی کردند. این محلول پایه سه بخشی و نسل بعدی، سطوح pH محصولات با ارزش بالا را در محدوده ایده آل نگه می دارد، در حالی که طیف گسترده ای از مواد مغذی زیستی را برای تولید برداشت های فراوان ارائه می دهد.
مواد مغذی پیشرفته PH PERFECT SENSI COCO GROW AND BLOOM 1 L

pH Perfect® Base Nutrients

کمبودهای اسرارآمیز ریزمغذی‌ها را با تأمین انواع مختلف آهن کلات و همچنین کلسیم و منیزیم زیستی در گیاه کوکوی خود برطرف کنید.
مواد مغذی پیشرفته با PH کامل خبره COCO GROW AND BLOOM 1 L

pH Perfect® Base Nutrients

به گیاهان خود وسیع‌ترین طیف ممکن از ریزمغذی‌ها و کیلاسیون را ارائه دهید، و مطمئن شوید که آنها یک منوی قوی از تغذیه قدرتمند را برای رشد رویشی قوی و گل‌دهی پربار جذب می‌کنند.

مواد مغذی پایه

فرمولاسیون مخصوص شاهدانه که هر مرحله از رشد گیاه را بهینه می کند

طیف گسترده ای از مواد مغذی ما مطابق با ترجیحات تولیدکنندگان است، در حالی که فرمولاسیون دقیق، برداشت های مفید را برای بهار زندگی تضمین می کند. با پشتوانه تحقیقات دقیق و آزمایش‌های گسترده، هر ماده غذایی پایه با نسبت‌های کلان، ثانویه و ریز مغذی‌های دقیق مورد نیاز برای جوانه‌های بزرگ، متراکم و غنی از تریکوم بهینه شده است.

بین یک ماده مغذی پایه سه بخشی با طیف گسترده ای از کلات ها، سورفکتانت غیر یونی و کنترل کیفیت برتر و کود مبتنی بر نتایج که مخصوص خاک های از پیش بارور شده و مخلوط های بدون خاک طراحی شده است، انتخاب کنید.

ADVANCED NUTRIENTS JUNGLE JUICE GMB 1L 300X243 V2

مواد مغذی پایه

انعطاف پذیری همه چیز است. Jungle Juice به پرورش دهندگان این امکان را می دهد تا نسبت های خود را از ماکرو، ثانویه و ریز مغذی ها برای پوشش گیاهی قوی و بهره وری گل استفاده کنند. پرورش دهندگانی که به این سیستم مواد مغذی پایه سه بخشی تغییر می کنند، از جنبه های قابل تنظیمی که می شناسند و دوست دارند، با استانداردهای کنترل کیفیت سخت تر و بهترین مواد تشکیل دهنده در کلاس، لذت می برند.
SENSI TERRA ADVANCED NUTRIENTS 1L

مواد مغذی پایه

سری Sensi Terra 

طراحی شده برای “Hit the Shift”، نیازهای غذایی محصول شما را در فاز رویشی و گلدهی برای رشد بهینه گیاه هنگام رشد در خاک و ترکیبات بدون خاک برآورده می کند.

جوانه های بزرگتر

بهینه سازی 3 مرحله حیاتی توسعه که همه جوانه ها از آن عبور می کنند .

هنگامی که به عنوان یک محرک زیستی مستقل استفاده می شود، هر یک از Bud Bulkers تولید شده توسط Advanced Nutrients اندازه جوانه های شما را بسته بندی می کند و به شما کمک می کند به بازدهی که همیشه تصور می کردید برسید.

با این حال، هنگامی که با هم استفاده می شوند، به طور هم افزایی عمل می کنند – به میزان زیادی اثربخشی یکدیگر را افزایش می دهند و نتایج شما را بیشتر از زمانی که به طور جداگانه استفاده می شوند، تقویت می کنند.

این به این دلیل است که هر حجم دهنده جوانه برای بهینه سازی یکی از سه مرحله حیاتی رشد جوانه های شما طراحی شده است.

مواد مغذی پیشرفته BIG BUD LIQUID 1 L

جوانه های بزرگتر

یک محصول غنی و فراوان با تقویت کننده شکوفه میراث پیشرفته مواد مغذی آزاد کنید. Big Bud ® نسبت PK بهینه را به باغ شما ارائه می دهد و محصولی را تقویت می کند که با جوانه های سنگین و قوی می ترکد.
مواد مغذی پیشرفته جوانه 1 لیتری

جوانه های بزرگتر

Bud Ignitor ® تقویت کننده جوانه ایده آل برای شروع مرحله شکوفایی شما است. فسفر به ذخیره و انتقال انرژی و همچنین بلوغ گل کمک می کند. از Bud Ignitor استفاده کنید تا به گیاهان شکوفه خود شروعی قوی برای برداشتی بزرگ، قوی و سودآور بدهید.
ADVANCED NUTRIENTS OVERDRIVE 1 L

جوانه های بزرگتر

با Overdrive ® گیاهان خود را به تولیدکنندگان قهرمان تبدیل کنید . با نسبت NPK 1-5-4، این سخت کننده جوانه ممتاز باغ شما را به حفظ اوج عملکرد تا پایان خط دعوت می کند. تیم دانشمندان ما Overdrive را با مقادیر ایده‌آل فسفر و منیزیم مهندسی کرده‌اند تا شرایط بهینه را برای کاتالیز کردن انتقال انرژی در گیاهان شما ایجاد کنند، بنابراین آنها فرصت کافی برای جمع‌کردن جوانه‌های شما قبل از شستشو دارند.

تقویت طعم غنچه و ترپن

افزایش طعم و ترپن راز شما برای به حداکثر رساندن طعم، تشدید طعم و تقویت عطر محصولات شما است.

وقتی آن جوانه های سبز روشن و به اندازه چوب بیسبال را می بینید که با تریکوم های آغشته به رزین در مجلات برق می زنند، تقریباً می توانید آنها را روی صفحه بو کنید، درست است؟

این به این دلیل است که رایحه های شدید و طعم دلپذیر به اندازه اندازه و رنگ هنگام رشد جوانه با کیفیت مهم هستند. در واقع، طعم و عطر – جوهر کیفیت – همان چیزی است که مصرف کنندگان شما به یاد می آورند و بعداً در مورد آن صحبت خواهند کرد!

به همین دلیل است که Bud Candy® و Flawless Finish® وجود دارند. این دو تقویت کننده طعم جوانه شروع و پایان چرخه عمر محصول شما را به حداکثر می رساند و به تضمین بالاترین کیفیت محصول ممکن کمک می کند.

آب نبات غنچه ای با مواد مغذی پیشرفته 1 لیتر

تقویت طعم غنچه و ترپن

محصولات خود را در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارند، با تکانی از انرژی تقویت کننده گل تغذیه کنید. Bud Candy® دارای ترکیبی عالی از کربوهیدرات ها است که با منیزیم ترکیب می شود و شرایط بهینه را برای افزایش رشد گل ها و تقویت عطرهای مطلوب ایجاد می کند.
مواد مغذی پیشرفته 1 لیتر

تقویت طعم غنچه و ترپن

پایان بی عیب ®

حشیش ایمن و خوش طعم را با Flawless Finish® پرورش دهید . این محرک زیستی ممتاز گیاهان را از آلاینده‌ها، فلزات سنگین و نمک‌های کود پاک می‌کند، بنابراین وقتی جوانه‌های خود را درمان می‌کنید، خالص‌ترین طعم‌ها و عطرهای خود را دست نخورده نگه می‌دارند. کیلات درمانی و رژیم ناشتا سموم را از محیط غذایی حذف می کند و به گیاهان اجازه می دهد تا قبل از برداشت خود را از مواد مغذی ذخیره شده پاک کنند.
منطقه ریشه خود را به ارتشی از میکروارگانیسم‌های مفید و متنوع تبدیل کنید که جرم ریشه شما را 700 تا 1000% افزایش می‌دهد و به شما می‌درخشد، غنچه‌های الماسی، سبز زمردی به اندازه خفاش‌های بیسبال… .

بله، شما واقعاً می توانید اتاقی پر از جوانه ها به اندازه چوب های بیسبال رشد دهید، اما باید توده ریشه برای رشد و حمایت از آنها داشته باشید.

پرورش دهندگان برتر می دانند که هر چه جرم سیستم ریشه بزرگتر باشد، جوانه های بزرگتری در هنگام برداشت لذت خواهید برد.

بسیاری از پرورش دهندگان از آب وودو، پیرانا یا رتیل به عنوان یک محرک زیستی مستقل استفاده می کنند و نتایج فوق العاده ای به دست می آورند. با این حال، هنگامی که با هم استفاده می شوند، این محرک های زیستی قدرتمند به طور هم افزایی برای تولید چیزی واقعا خاص در ناحیه ریشه گیاهان شما کار می کنند.

این به این دلیل است که هر یک از محرک‌های زیستی در مجموعه Root Mass Expanders برای افزایش و تقویت عملکرد یک عملکرد ناحیه ریشه خاص طراحی شده‌اند.

مواد مغذی پیشرفته آب وودو 1 لیتر

Root Mass Expanders

با محصول شاخص ما برای ریشه ها، محصول عظیمی را آزاد کنید. Voodoo Juice ® ​​دارای چهار سویه باسیلی است که با دست انتخاب شده اند که به طور هم افزایی برای بهینه سازی شرایط برای افزایش سطح ناحیه ریشه شما کار می کنند. این باکتری‌ها با هم می‌توانند به حمایت از همزیستی میکوریزا و ریزوبیال کمک کنند و شبکه‌ای سازنده از انجمن‌ها را در زیر زمین بسازند. نتیجه؟ ریشه های غنی شده فازی که تغذیه بهینه را برای محصولی سرسبز و پر رونق جذب می کند.
قرص های ADVANCED NUTRIENTS VOODOO JUICE PLUS

Root Mass Expanders

وزن جوانه و شهرت خود را به اندازه 5 سنت در هر گالن افزایش دهید. این قرص 3 در 1 با حل شدن سریع، راحت‌ترین، جامع‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای باز کردن پتانسیل کامل میکروب‌ها برای محصولات پربازده و سودآور حشیش است.
مواد مغذی پیشرفته پیرانا 1 لیتر

Root Mass Expanders

پیرانا ® مملو از قارچ های قدرتمند برای حفظ یک منطقه ریشه ای متعادل و افزایش دهنده عملکرد است. این قارچ‌ها با کمک باکتری‌های مفید، مواد مغذی را به اشکال در دسترس گیاه تجزیه می‌کنند، در حالی که از ضایعات ترشح شده از ریشه تغذیه می‌کنند و در نتیجه شرایط ایده‌آلی برای یک ریزوسفر کارآمد ایجاد می‌کنند. پیرانا را به انبساط دهنده های توده ریشه خود اضافه کنید تا به گیاهان خود تغذیه لازم برای ساختن زیست توده بزرگتر و گل های شاداب مملو از اسانس ها را بدهید.
مواد مغذی پیشرفته رتیل 1 لیتر

Root Mass Expanders

رتیل ®

کودهای زیستی مفید را به رشد خود اضافه کنید و شرایط را برای عملکرد انفجاری بهینه کنید. Tarantula ® نسبت بهینه باکتری های انتخاب شده با دست را برای غنی سازی ناحیه ریشه باغ شما ارائه می دهد.

تقویت کننده قوای جوانه و ساقه

به گیاهان خود آنچه را که برای تقویت ساختارشان میل می کنند تغذیه کنید تا به طور خودکار جوانه های درخشان، چسبناک، لعابدار رزینی، با پوشش تریکوم با قدرتی بی نظیر رشد کنند .

برای بسیاری از پرورش دهندگان، “جام مقدس” کشت محصولات با کیفیت مجله پوشیده از غدد درخشان و آغشته به رزین است که از جوانه ها و برگ ها بیرون زده اند. برای اینکه به عنوان تولید کننده حشیش با قدرت باورنکردنی شناخته شوید، همه به آن علاقه دارند…

به همین دلیل است که کشاورزان باتجربه معمولاً وسواس زیادی نسبت به رشد تریکوم و تولید اسانس دارند که مستقیماً به برداشت با کیفیت بالاتر ترجمه می شود.

مواد مغذی پیشرفته پوست کرگدن 1 لیتر

تقویت کننده قوای جوانه و ساقه

پوست کرگدن ®

با Rhino Skin ، یک محرک زیستی سیلیکات پتاسیم که شاهدانه شما را تقویت می کند، از رشد خود محافظت کنید . ما با دقت محلول ترین و در دسترس ترین شکل های این عنصر ضخیم و جامد طبیعی را برای محصولات با ارزش شما انتخاب کردیم. نتیجه یک سیلیکات نسل بعدی است که استحکام ساقه را افزایش می دهد و پایه ای محکم ایجاد می کند که می تواند وزن گل های سنگین را تحمل کند.
مواد مغذی پیشرفته نیروانا 1 لیتر

تقویت کننده قوای جوانه و ساقه

Nirvana ® حجیم کننده جوانه و تقویت کننده ساقه برای پرورش دهندگانی است که می خواهند در زمان برداشت پاداش های بزرگتری به دست آورند. مملو از پتاسیم، عصاره کلپ و کنجاله یونجه، این محرک زیستی ممتاز به ایجاد شرایط بهینه برای باز کردن محصول های سنگین مملو از شاخه های پر از جوانه از بالا به پایین کمک می کند.
ADVANCED NUTRIENTS TASTY TERPENES 1L

تقویت کننده قوای جوانه و ساقه

Tasty Terpenes  حجیم کننده جوانه و تقویت کننده ساقه برای پرورش دهندگانی است که می خواهند در زمان برداشت جوایز بیشتری کسب کنند. مملو از پتاسیم، عصاره کلپ و کنجاله یونجه، این محرک زیستی ممتاز به ایجاد شرایط بهینه برای باز کردن محصول های سنگین مملو از شاخه های پر از جوانه از بالا به پایین کمک می کند.
مواد مغذی پیشرفته B-52 1 L

تقویت کننده قوای جوانه و ساقه

B- 52®

B-52 ® با مجموعه ای از ویتامین B، کلپ و یک ترکیب مواد مغذی ضروری، منویی قوی از مواد تشکیل دهنده برای باز کردن پتانسیل واقعی محصولات شما ارائه می دهد. ویتامین B1 نقش کلیدی در ایجاد شرایط بهینه و حمایت از فتوسنتز و تنفس دارد و در عین حال از آسیب‌های احتمالی ناشی از استرس‌های محیطی غیرزیستی جلوگیری می‌کند. کلپ ناحیه ریشه را تقویت می کند و گیاهان را برای رشد بی وقفه تقویت می کند. این محرک زیستی درجه یک برای تقویت ساقه ها، ساقه ها و جوانه ها ضروری است، بنابراین گیاهان شما در هر دو مرحله رشد و شکوفه انعطاف پذیر می مانند.
ADVANCED NUTRIENTS BUD FACTOR X 1 L

تقویت کننده قوای جوانه و ساقه

با Bud Factor X ® ارزش محصول خود را افزایش دهید . این محرک زیستی انقلابی Advanced Nutrients در میان تولیدکنندگان برتر در بیش از 117 کشور مورد علاقه است، زیرا شرایط بهینه را برای رشد جوانه‌های کریستالی با طعم، عطر و ترکیبات ارزشمندتر فراهم می‌کند.

نرم کننده های متوسط ​​رشد دهید

کارایی و خروجی سیستم در حال رشد خود را افزایش دهید.
کولتیواتورهای چاشنی محیط های رشد خود را برای حداکثر کارایی آماده می کنند تا زمینه را برای جوانه های بزرگ، قوی و خوش طعم فراهم کنند. این محصولات توانایی منحصر به فردی را دارند که بسترهای خام و محصولات جانبی زائد باغ شما را برداشته و استفاده از آنها را بهینه کنند تا کارایی و بازده کل سیستم رشد شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.
مواد مغذی پیشرفته SENSIZYM 1 L
ضایعات ناحیه ریشه را به تغذیه گیاه تبدیل کنید. Sensizym دارای ترکیبی اختصاصی از زیلاناز، اشکال متعدد سلولاز و بتا گلوکاناز است، سه آنزیم قدرتمند که زباله‌ها را به مواد مغذی زیستی در دسترس باغ شما برای رشد تبدیل می‌کند. این محصول محبوب همچنین میکروب های مفید ناحیه ریشه شما را تغذیه می کند و مواد مرده را از بین می برد. نتیجه یک محیط رشد بهینه و منطقه ریشه است که با هم برای حمایت از شاهدانه با عملکرد بالا کار می کنند.

کمک غنچه

Bud Aid مانند “بیمه” برای اتاق رشد شما است .

تیمی از دانشمندان، محققان و شیمیدانان گیاهان در Advanced Nutrients سال‌های زیادی را صرف مطالعه مشکلات احتمالی پیش روی تولیدکنندگان شاهدانه کرده‌اند.

آنها کشف کردند که بسیاری از چیزها ممکن است در طول یک چرخه محصول اشتباه رخ دهد که می تواند باعث شود درصد زیادی از گیاهان شما هرگز آن را نسازند و ارزش کل برداشت شما را به خطر بیندازند.

آزمایشات علمی همچنین مشخص کرد که در شرایط اضطراری اتاق رشد، TIME بزرگترین تهدید برای بقای گیاهان شما است.

این یک واقعیت است: هر چه سریعتر برای درمان گیاهان خود اقدام کنید، احتمال نجات آنها بیشتر می شود. به همین دلیل است که برای محافظت از سرمایه خود به یک “کیت کمک های اولیه” در دسترس نیاز دارید، و چرا Advanced Nutrients یک خط Bud Aid متشکل از Sensi Cal Mag Xtra® و Revive ایجاد کرد .

مواد مغذی پیشرفته SENSI CAL-MG XTRA 1 L

کمک غنچه

با Sensi Cal Mag Xtra ® کمبودهای اتاق رشد خود را حدس بزنید . ما این فرمول را با نسبت‌های بهینه از مواد مغذی که گیاهان شما باید جذب کنند طراحی کرده‌ایم تا بتوانند با برداشتی پربار و با ارزش به شما پاداش دهند. این محرک زیستی که با آهن، کلپ و سایر ریزمغذی‌ها تقویت شده است، برای تولیدکنندگانی که می‌خواهند کمک جامعی به محصولات با ارزش خود ارائه کنند، ضروری است.
ADVANCED NUTRIENTS REVIVE 1 L

کمک غنچه

احیای

گیاهان ضعیف و رنجور با Revive، جامع ترین کیت کمک های اولیه جهان برای باغ شما، مطابقت دارند. با کلسیم، منیزیم و آهن کلات، میکرو عناصر هدف‌گذاری شده Revive می‌تواند به گیاهان کمک کند تا از قفل شدن مواد مغذی و شوک پیوندی بهبود یابند. از شرایط بهینه برای بازگرداندن باغ خود به اوج عملکرد و بازیابی رنگ سبز پر جنب و جوش محصولات با ارزش بالا پشتیبانی کنید. تیم متخصصان ما نیز Revive را با اوره مهندسی کردند و از مصرف ایده‌آل نیتروژن برای رشد شدید اطمینان حاصل کردند.

چند بسته

برنامه تغذیه خود را برای نتایج حرفه ای پیش ببرید
بسته های چندگانه پیشرفته مواد مغذی که به طور انحصاری در اروپا فروخته می شود، گام بعدی عالی برای پرورش دهندگان خانگی است که آماده تنظیم دقیق برنامه تغذیه خود هستند یا پرورش دهندگان با تجربه که به دنبال راهی کم خطر برای آزمایش فناوری پرفروش ما هستند.
بسته سه گانه جوانه های بزرگتر اروپا با مواد مغذی پیشرفته

چند بسته

بسته سه گانه جوانه های بزرگتر

این سیستم سه مرحله‌ای را به مرحله شکوفایی خود اضافه کنید و هر برداشت را با گل‌های بزرگ، سرسبز و پر کریستال پایان دهید.
مواد مغذی پیشرفته با PH پرفکت سه بسته اروپا

چند بسته

به طور خودکار سطوح pH خود را با فناوری pH Perfect® تثبیت کنید و پرفروش‌ترین Big Bud® ما را برای گل‌های بزرگتر و با ارزش‌تر کار کنید.
بسته چهار برگی ADVANCED NUTRIENTS EUROPE

چند بسته

برگی چهار بسته

از این اسپری های برگی برای جذب هدفمند و فوری مواد مغذی استفاده کنید تا کارایی برنامه تغذیه خود را افزایش دهید.

کیت شروع

راه ساده Braindead برای رشد برداشت های فراوان از گل های چشم نواز مانند یک حرفه ای چاشنی شده

به راحتی در 8 تا 12 هفته به محصولی سرسبز، سبز و قوی دست می یابد – حتی اگر اولین رشد شما باشد.

جعبه کیت اولیه مواد مغذی پیشرفته

کیت شروع

کیت شروع

کیت آغازگر مواد مغذی پیشرفته، سال‌های آزمایش و خطا را که اکثر تولیدکنندگان قبل از رسیدن به عملکرد عالی تحمل می‌کنند، از بین می‌برد و پرورش جوانه‌های بزرگ، سبز و پر از کریستال را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

کیت استارتر ADVANCED NUTRIENTS EUROPE