بهترین کود برای گلدهی

بهترین کود برای گلدهی امروز از رشدگاه ما قصد داریم به شما نشان دهیم که بهترین کود گل دهنده کدام است . وقتی شروع به دیدن اولین موهای گیاه ماری جوانا می کنیم هیجان زده می شویم و جای تعجب نیست که اگر در داخل خانه رشد کنیم دوره عکس را به ۱۲/۱۲ تغییر می دهیم و اولین چیزی که به آن فکر می کنیم کود گلدهی است. تصحیح، اولین چیزی که به آن فکر می کنیم این است که وقتی موهایی که به جوانه تبدیل شده اند را دود می کنیم، به چه میزانی می رسیم. دومین چیزی که به آن فکر می کنیم کود گلدهی است.

چرا به کود گلدار نیاز داریم؟

برای تقویت گیاهان ماری جوانا و کمک به آنها برای تشکیل گل های بیشتر و جوانه های صمغی تر و فشرده تر . به طور خلاصه، برای گلدهی بیشتر.

بهترین کودهای گلدار مقادیر بالایی پتاسیم و فسفر لازم برای رشد گلها را تامین می کنند. با این حال، مقادیر لازم نیتروژن کاهش می یابد زیرا بر خلاف مرحله رشد، سطوح فتوسنتز نیز کاهش می یابد.

بسیاری از کودهای گلدار ماری جوانا حاوی مواد مغذی دیگری نیز هستند که باعث افزایش فشار به سوی گلدهی شاداب تر مانند کلسیم، منیزیم یا آهن می شوند.

قبل از انتخاب بهترین کود برای گلدهی ، باید در نظر داشته باشیم که آنچه باید انتخاب کنیم بهترین کود گلدهی برای محصولمان است. منظور ما چیست؟ زیرا باید یک کود گلدهی خوب و مناسب برای محیط کشت خود انتخاب کنید.

توصیه می کنیم اگر می خواهید بیشتر بدانید  ، نحوه چاق کردن جوانه ها را بخوانید.

چه عواملی را باید در نظر بگیریم؟

3 مرحله برای انتخاب بهترین کود گلدار ماری جوانا

اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که کشت ما در خاک، نارگیل یا سیستم هیدروپونیک است . برای هر سیستم کشت کودهای خاصی وجود دارد. خوب است که این را بدانید و آن را در نظر داشته باشید، زیرا به عنوان مثال، کودهای آبی متمرکزتر از کودهای مخصوص خاک هستند. بنابراین، اگر از کود آبی برای خاک استفاده کنیم، خطر کوددهی بیش از حد را داریم، باید EC را اندازه گیری کنیم و دوز کود را تغییر دهیم. اینها خطراتی هستند که ما مجبور نیستیم آنها را بپذیریم.

در واقع این نکته کمترین اهمیت را دارد، اما کودهای مخصوص گلدهی برای گیاهان گلدار وجود دارد ، بله، در اینجا وجود دارد، ما کودهای مخصوص گیاهان گلدار خود را به شما می‌گذاریم و ادامه می‌دهیم، چون دوره رشد ندارند و ما نمی‌رویم. برای استفاده از کودهای رشد، کودهای بلوم شامل سطوح بالاتری از نیتروژن و سایر مواد مغذی هستند که در کودهای بلوم معمولی یافت نمی شوند.

ما باید روشن باشیم که آیا کود آلی می خواهیم یا معدنی.

کودهای آلی 100% طبیعی بوده و فاقد هرگونه ترکیب شیمیایی بوده و طعم نهایی جوانه ها را کمتر تغییر می دهند. علاوه بر این، خطر کمتری برای کود دهی بیش از حد گیاهان داریم. البته آنها متراکم تر هستند و به طور معمول نمی توانیم از سیستم های آبیاری با آنها استفاده کنیم زیرا ممکن است مسدود شوند. آنها برای هیدروپونیک توصیه نمی شوند.

شما همچنین می توانید کود خود را به طور طبیعی درست کنید، در وبلاگ ما طرز تهیه کود خانگی برای ماری جوانا را به شما آموزش می دهیم .

کودهای معدنی یا شیمیایی دارای ترکیب شیمیایی هستند و می‌توان از آن‌ها در سیستم‌های آبیاری و هیدروپونیک استفاده کرد، چون سبک‌تر هستند، تولید بیشتری نیز دارند. با این حال، در صورت زیاده‌روی در معرض خطر سوختن گیاهان قرار می‌گیریم و نمی‌توانیم یک یا دو شستشوی ریشه را در انتهای محصول انجام دهیم تا بقایای مواد شیمیایی از بین برود و طعم سویه تغییر نکند.

با روشن شدن این نکات، با رتبه بندی بهترین کود برای گلدهی می رویم.

بهترین کود برای گلدهی چیست؟ TOP 9

  • خبره بلوم A+B از مواد مغذی پیشرفته

Connoisseur Bloom A+B یکی از بهترین کودهای گلدار برای ماری جوانا است، ما می توانیم با نگاه کردن به نام تجاری آن، Advanced Nutrients ، آن را تصور کنیم .

این کود یکی از کامل ترین کودهای گلدار موجود در بازار است که شامل اسیدهای آمینه، عناصر کمیاب و همچنین مواد مغذی و مواد معدنی آن می باشد. این یک کود معدنی بسیار قوی است. این حتی یک تسریع کننده گل است، بنابراین تشکیل گل را سریعتر فعال می کند.

این برای حفظ اجزای آن در شرایط عالی و همچنین خواص آنها دو قسمت است. شاید استفاده از آن دست و پا گیرتر باشد، زیرا باید هر دو قسمت را به یک اندازه اضافه کنید، یعنی دو بار کود اضافه کنید، اما برای مزایایی که قرار است به دست آوریم، مشکل چندانی نیست.

این کود دارای سیستم PH Perfect از Advanced Nutrients است، به این معنی که کود به خودی خود سطح PH آب را تنظیم می کند، بنابراین شما پولی را برای تنظیم کننده یا متر ph خرج نخواهید کرد.

مشخصات

  • نوع: معدنی
  • دوز: 4 میلی لیتر در لیتر از هر قسمت
  • نوع محصول: همه
  • سیستم های آبیاری: بله
بهترین کود برای گلدهی
بهترین کود برای گلدهی

 

تاپ بلوم بای تاپ کراپ کود گل دهنده برند تاپ کراپ می باشد. کاملا ارگانیک و محلول در آب است، بنابراین تمام اجزای آن در دسترس گیاهان خواهد بود.

نام تجاری Top crop به خوبی شناخته شده است، به ویژه توسط پرورش دهندگانی که کودهای ارگانیک و محصولات زراعی در خاک یا نارگیل را دوست دارند، زیرا برای هیدرو یا هوا این کودها توصیه نمی شود.

ترکیبات آن بسیار غلیظ با سطوح بالای پتاسیم و فسفر است به طوری که گیاهان تا حد امکان گل تشکیل می دهند و جوانه های بسیار فشرده و صمغی ایجاد می کنند.

مواد مغذی و ویتامین های 100% طبیعی آن برای جذب بهتر توسط گیاهان کاملاً در آب محلول هستند. برای دوز مناسب از کودهای این برند، به جدول آن که در جدول کشت برتر به تفصیل توضیح داده شده است، نگاهی بیندازید .

این کودها مخصوص محصولات در خاک و نارگیل هستند.

  • نوع: ارگانیک
  • مقدار مصرف: 2ml/L
  • نوع کشت: زمینی و نارگیلی
  • سیستم های آبیاری: خیر
بهترین کود برای گلدهی
بهترین کود برای گلدهی

 

ترا مکس آتامی به دلیل نتایج خوب و قیمت بسیار مقرون به صرفه ، بهترین کود گلدهی ماری جوانا برای بسیاری از تولیدکنندگان است.   این یک کود معدنی است.

این کود به گیاهان شما کمک می کند تا هزاران گل تشکیل دهند که به جوانه های صمغی و فشرده تبدیل می شوند. حاوی تمام ویتامین ها و مواد مغذی لازم برای رشد میوه ها است.

این کود پایه گلدهی همچنین چرخه سیتریک گیاه را فعال می کند ، به این ترتیب تمام مواد مغذی و ویتامین های موجود در کود توسط گیاهان به انرژی تبدیل می شود و در نتیجه گل و جوانه های بیشتری رشد می کند.

این کود بسیار محلول در آب است، بنابراین گیاهان کل ترکیب کود را در آب در اختیار خواهند داشت و علاوه بر این، می توانید از سیستم های آبیاری استفاده کنید زیرا قطره چکان ها یا کلاهک ها مسدود نمی شوند.

این کود مخصوص استفاده در محصولات خاکی است.

مشخصات

  • نوع: سنگ معدن
  • دوز: با 1 میلی لیتر در لیتر شروع کنید تا به تدریج دوز را هر هفته افزایش دهید تا به 5 میلی لیتر در لیتر برسید
  • نوع محصول: زمین
  • سیستم های آبیاری: بله

 

ترا مکس

  • Bio Flores de Bio Canna

Bio Flores یک کود آلی از برند ارگانیک Canna، BioCanna است. این کود گلدار تضمین می کند که 100٪ طبیعی است زیرا حاوی گواهینامه های CU و OMRI است که به ما آرامش می دهد که کود کاملاً به محیط زیست احترام می گذارد.

از عصاره جلبک، چغندر و فسفات با منشاء طبیعی تشکیل شده است. این کود به مواد معدنی حسادت نمی کند، زیرا نتایج و مواد مغذی بسیار خوبی را به گیاهان شما ارائه می دهد، به محض شروع جوانه زدن متوجه آن خواهید شد.

برای محصولات در زمین توصیه می شود و استفاده از سیستم های آبیاری ممنوع است زیرا تراکم آن می تواند لوله ها و قطره چکان ها را مسدود و مسدود کند.

همچنین در آب محلول است بنابراین گیاهان می توانند تمام مواد مغذی آن را جذب کنند.

مشخصات

  • نوع: ارگانیک
  • دوز: 4 میلی لیتر در لیتر آبیاری متناوب
  • نوع محصول: زمین
  • سیستم های آبیاری: ندارد

گل های ارگانیک

فلورا بلوم بهترین کود برای گلدهی از برند GHE است. اگر نه بهترین، بهترین شناخته شده و با بهترین قیمت. کود پایه مناسب برای انواع محصولات زراعی.

معدنی، محلول و با ترکیبی پر از مواد مغذی و مقادیر زیادی فسفر و پتاسیم که گیاه برای رشد گل‌ها و تشکیل جوانه‌های خوب در هنگام گلدهی به آن نیاز خواهد داشت.

این یک کود بسیار غلیظ گلدار ماری جوانا است زیرا برای کوکو و آب نیز استفاده می شود و با این سیستم های کشت غلظت بیشتری از مواد مغذی مورد نیاز است. بنابراین دوز آن بسته به اینکه در خشکی رشد می کنیم یا آبی و نارگیل متفاوت است.

علاوه بر این، ترکیب آن توسط گیاهان ماری جوانا بسیار قابل جذب است که از تمام مواد مغذی آن 100٪ استفاده می کند.

با خیالی آسوده می توانیم از سیستم های آبیاری استفاده کنیم، قطره چکان ها یا لوله ها مسدود نمی شوند.

مشخصات

  • نوع: معدنی
  • دوز: Hydro-Coco-Aero : ما با 5 ml/10L شروع می کنیم تا به 15 ml/10L Earth : 2.5 ml/10L و در 2 هفته آخر به 9 ml/10L افزایش می دهیم.
  • نوع محصول: آبی
  • سیستم های آبیاری: بله

فلور بلوم

  • هسی کوکو

کوکو هسی کودی است که هم برای رشد و هم برای گلدهی استفاده می شود و مخصوص محصولات کوکو است. بهترین کودها برای گلدهی در محصولات کوکو حاوی مواد مغذی بیشتری هستند، بنابراین، غلظت آنها نسبت به خاک بیشتر است، زیرا بستر کوکو هوادهی بیشتری دارد.

این یک کود بسیار کامل و معدنی است که باعث می شود گیاهان ما ساختار خوبی ایجاد کنند که وزن جوانه های بسیار فشرده را تحمل می کند که به لطف تکثیر گل ها تشکیل می شوند.

برند هسی به دلیل نتایج و کارایی خوب و مهمتر از همه قیمت خوبش، یکی از برندهایی است که بیشتر مورد استفاده ارقام حرفه ای قرار می گیرد.

ترکیب آن 100% محلول در آب است، بنابراین گیاهان تمام مواد مغذی را در اختیار خواهند داشت تا بتوانند بدون مشکل آنها را جذب کنند. به علاوه در این روش از گرفتگی قطره چکان ها یا لوله های سیستم آبیاری اطمینان نمی دهیم.

مشخصات 

  • نوع: معدنی
  • مقدار مصرف: 5ml/L
  • نوع محصول: نارگیل
  • سیستم های آبیاری: بله

هسی کوکو

  • ترا فلورس

Canna terra flores کود پایه برای گلدهی گیاهان ماری جوانا است، معدنی و بسیار غلیظ است.

این کود که در اسمش کلمه ارت هست استنباط میکنیم که مخصوص زمین هست ولی اگه ph و EC رو خوب اندازه بگیریم میتونیم در کوکو و هیدرو استفاده کنیم.

ترکیبات آن با سطوح بالایی از پتاسیم و فسفر در میان بسیاری از مواد مغذی و ویتامین‌های دیگر غلیظ است که علاوه بر تقویت رشد گل‌ها و جوانه‌های بعدی، از کمبودهای گیاه در رشد خود جلوگیری می‌کند.

فرمول این کود برای گلدهی بسیار محلول در آب است، بنابراین توسط گیاهان بسیار قابل جذب خواهد بود و همچنین می توانیم بدون مشکل از سیستم های آبیاری استفاده کنیم.

  • نوع: معدنی
  • مقدار مصرف: 5ml/L
  • نوع محصول: زمین
  • سیستم های آبیاری: بله

ترا فلورس

جدیدترین کودهای شیمیایی در سال 2022

  • انفجار نهایی 

Special Final Explosion PK 52 34 را می توان  جوانه شکن نامید ، محصولی است که در پایان گلدهی جوانه های شما را منفجر می کند و به این ترتیب می توانید محصولات بسیار دلپذیری را برداشت کنید.

این تقویت‌کننده گل، فسفر و پتاسیم اضافی را در لحظه‌ای که گیاهان شما به آن نیاز دارند، فراهم می‌کند تا جوانه‌ها بزرگ‌تر و فشرده‌تر شوند.

انفجار نهایی ویژه چه سودی برای گیاهان شما دارد؟

محرکی است که به چاق شدن جوانه ها، ایجاد تراکم و وزن بیشتر و همچنین تشویق تولید رزین بیشتر در محصول نهایی کمک می کند.

می توان آن را بدون توجه به محیط کشت در محصولات شاهدانه استفاده کرد، هم در خاک و هم در هیدروپونیک به یک اندازه خوب عمل می کند.

روش استفاده Special Final Explosion PK 52 34.

  • برای جلوگیری از لقاح بیش از حد، فقط باید مقدار توصیه شده از محصول استفاده شود.
  • استفاده از آن از هفته چهارم گلدهی شروع می شود.
  • دوز توصیه شده 1 گرم تقویت کننده در هر لیتر آب است.
  • آبیاری متناوب با کود و آبیاری با آب ساده.

باید در نظر داشت که قبل از برداشت محصول، ریشه ها شسته شده و مصرف هر نوع کود باید حداقل 7 تا 10 روز قبل از قلمه زدن قطع شود.

چرا این Special Final Explosion PK 52 34 را انتخاب کنید؟

  • دارای درصد بالایی از فسفر و پتاسیم است که همیشه مطابق با نیاز گیاه است.
  • در میان اجزای خود، عصاره جلبک های تملق کننده برای این مرحله گلدهی وجود دارد.
  • با استفاده از آن گیاهان قوی تر می شوند و حتی سیستم ریشه خود را بهبود می بخشند.
  • این محصول یک محرک طبیعی گلدهی است.
  • ظرفیت جذب مواد معدنی را افزایش می دهد.
  • در شرایط آب و هوایی سخت مقاومت بیشتری در برابر گیاهان ایجاد می کند و در برابر حملات قارچی و آفات محافظت می کند.

محتوای Special Final Explosion PK 52 34.

  • مونوپتاسیم فسفات: P48% K32%
  • هیرو کلات: 0.15٪
  • کلات روی: 0.07٪
  • بور جامد: 0.17%
  • عصاره جلبک دریایی:

 

انفجار نهایی، بهترین کود برای گلدهی

  • شکوفه ویژه

کود Special Bloom پیشنهادی از کاتالوگ محصولات Special Nutrients است و برای رفع نیاز گیاهان ماری جوانا در مرحله گلدهی ایده آل است.

این فرمولی است که در قالبی به راحتی قابل جذب ارائه شده است، علاوه بر این، هر یک از اجزای آن به نسبت مناسبی هستند.

با Special Bloom، گیاهان شاهدانه جوانه های بزرگ، متراکم و مملو از رزین ایجاد می کنند.

شکوفه ویژه از چه چیزی ساخته شده است؟

Special Bloom دارای عناصر کلان است، عمدتاً از سه NPK معروف در مقادیری که به دقت مورد مطالعه قرار گرفته اند تا دوز دقیق کود را برای محصولات تولید کنند.

از عصاره جلبک ها ساخته شده است که باعث رشد سریع گیاهان می شود و به نوبه خود باعث شکوفایی فراوان آنها می شود.

سایر عناصر موجود در اسپیشال بلوم ویتامین ها، اسیدهای آمینه و سایر عناصر میکرو مانند منیزیم و کلسیم هستند که به شکل گیری مناسب گل ها کمک می کنند.

نتیجه استفاده از Bloom ویژه

استفاده از این محصول چرخه گلدهی را سرعت می بخشد، دوز اضافی انرژی به شما می دهد و فرآیند فتوسنتز را بهبود می بخشد.

به عنوان یک مزیت اضافی، محصولی است که به راحتی جذب می شود، بنابراین پس از اولین کاربردها، عملکرد آن در حال حاضر قابل توجه است.

نتایج خواهد بود

  • گل هایی که سریعتر رشد می کنند.
  • جوانه های بزرگتر با مقدار بیشتری رزین با کیفیت.
  • طعم جوانه ها بیشتر برجسته می شود
  • گیاهانی که سالم تر و قوی تر رشد می کنند.
  • کوتاه ترین فاصله بین گره ها

چگونه از Bloom ویژه استفاده کنیم؟

برای اینکه نتایج کاربرد آن بهینه باشد، باید دوز صحیح محصول اعمال شود، همچنین تنظیم سطوح Ec و pH آب مصرفی در هنگام آبیاری ضروری است.

  • هنگامی که گیاهان ماری جوانا شروع به نشان دادن اولین گل های خود کردند، برنامه را شروع کنید.
  • امکان ترکیب با محصولات وجود دارد، اما باید مراقب باشید که در کوددهی بیش از حد نیفتید.
  • قبل از استفاده، ظرف را تکان دهید تا اجزای آن مخلوط شوند.
  • هفته ای یک بار به صورت متناوب برای آبیاری، یعنی یک آبیاری فقط با آب و دیگری با کود آبیاری کنید.
  • در ابتدای مرحله گلدهی استفاده شود.
  • 2 هفته قبل از برداشت و هنگام شروع شستشوی ریشه مصرف را قطع کنید.

Dosis de Special Bloom.

2 تا 3 میلی لیتر از محصول را به ازای هر لیتر آب برای آبیاری بمالید.

ترکیب شکوفه ویژه.

پتاسیم: 10 درصد

فسفر: 8 درصد

نیتروژن: 4 درصد

کود مخصوص شکوفه

 

امیدواریم که قبلاً برای کود گلدهی بهتر برای امسال تصمیم گرفته باشید و مقادیر زیادی جوانه فشرده پر از رزین را برداشت کنید. دودهای گل خوب!