جدول استفاده کود پلاگرون

جدول استفاده کود پلاگرون

جدول استفاده کود پلاگرون برند کود و بستر پلاگرون دارای طیف گسترده ای از محصولات تخصصی در هر نوع کشت ماری جوانا است تا بهترین خدمات را متناسب با نیازهای ما به ما ارائه دهد.

به همین دلیل است که در Plagron ما طیف های مختلفی از کودهای تخصصی در محیط کشت انتخابی خود داریم:

  • زمین
  • او بود
  • کوکو

محدوده محصولات پلاگرون

 

گستره محصول محیط کشت شرح محصولات ویژه
زمین پلاگرون زمین کودهای معدنی همراه با افزودنی های جهانی برای کشت خاک. Terra Grow، Terra Bloom، Power Roots
پلاگرون بیو زمین (ارگانیک) کودهای 100% طبیعی بر پایه عصاره جلبک برای طعم طبیعی و افزایش یافته. جلبک رشد، جلبک بلوم، ریشه های قدرت
پلاگرون کوکو کوکو محصولات تخصصی برای رشد فیبر نارگیل، غنی از مواد مغذی. Cocos A+B، Power Roots، Green Sensation

هر محدوده جدول پلاگرون مربوط به خود را دارد ، زیرا هر کود و بستر به مقادیر متفاوتی از مواد مغذی و مواد افزودنی برای ارضای گیاهان شاهدانه نیاز دارد. به عنوان مثال، فیبر نارگیل بر خلاف بستر خاک حاوی هیچ ماده مغذی نیست، به همین دلیل است که در هر بار آبیاری به دوزهای بیشتری از کود نیاز دارد یا با کود آبیاری می شود، برخلاف محصولات خاکی که در آبیاری های متناوب به کود نیاز دارند.

جدول استفاده کود پلاگرون

 

به کدام جدول رشد پلاگرون علاقه دارید؟

بیایید با همه آنها آشنا شویم.

جدول زمین پلاگرون

جدول استفاده کود پلاگرون اگر در خاک ، چه در بستر با گلدان یا در خاک، زمین مادر رشد می کنید، اگر به کودهای معدنی علاقه دارید، محدوده پلاگرون ترا متحد شماست زیرا می خواهید تولید خوبی داشته باشید.

اینها کودهای معدنی هستند که با افزودنی های جهانی این برند ترکیب می شوند؛ تمام میزهای رشد این برند به این صورت خواهد بود.

دو پایه تخصصی در هر محیط کشت با محرک‌ها و آنزیم‌های جهانی (که برای همه انواع کشت معتبر هستند) ترکیب خواهند شد.

جدول استفاده کود پلاگرون با کودهای محدوده ترا پلاگرون می توانیم از سیستم های آبیاری استفاده کنیم.

پایه های کود مخصوص زمین بسیار قدرتمند هستند، نتایج سریع می دهند و برداشت شما را بسیار افزایش می دهند.

محدوده پلاگرون ترا شامل چه کودهایی است؟

محدوده پلاگرون ترا طبق جدول

شامل پایه ها:

  • ترا رشد
  • ترا بلوم

و مواد افزودنی جهانی:

  • ریشه های قدرت 
  • زیم خالص
  • حس سبز

بیایید ببینیم این جدول کشت پلاگرون چگونه کار می کند ؟

چگونه نمودار کشت پلاگرون ترا را دنبال کنیم؟

تخته کاشت PLAGRON TERRA

جدول کودهایی را که باید استفاده کنیم، هم پایه و هم مواد افزودنی را نشان می دهد و پلاگرون دوز کودی را که باید هر هفته به آبیاری و مرحله کشت اضافه کنیم، نشان می دهد.

همچنین در جدول کشت خاک پلاگرون سطوح بهینه EC برای هر هفته نشان داده شده است . EC رسانایی آب است، مقدار نمک معدنی موجود در آب آبیاری پس از افزودن کود. ما می توانیم سطوح رسانایی آب را با یک EC متر مانند Adwa Ad32 اندازه گیری کنیم .

توصیه نمی شود که سطح EC بالاتر از 3 mS داشته باشید زیرا برای رشد گیاه مضر است. اگر کنتور مقدار بالاتری به ما می دهد، باید از آب تصفیه شده اسمز برای آبیاری یا آب بطری با کانی سازی ضعیف استفاده کنیم. به این ترتیب می توانیم داده های خوبی برای معادله داشته باشیم.

درجدول استفاده کود پلاگرون همچنین می بینیم که Light Mix (خاک کم بارور شده) و Grow Mix (خاک با بارور بالا) ظاهر می شود و در زیر این Terra Bloom and Grow با دوزهای مختلف برای هر خاک ظاهر می شود. شما مجبور نیستید از بسترهای Plagron استفاده کنید، می توانید از هر مارک دیگری استفاده کنید، اما بسته به بستری که استفاده می کنید، باید به جدول نگاه کنید، Light یا All (Grow).

اگر از لایت میکس یا بستری با کود کمی استفاده می کنید ، چه مراحلی را باید دنبال کنید؟

میز زمین پلاگرون برای بسترهای مخلوط سبک

نمودار رشد خاک پلاگرون برای مخلوط سبک

مرحله رشد

  1. ترا رشد
  2. ریشه های قدرت
  3. زیم خالص

Terra Grow: کود رشد بر پایه مواد معدنی برای خاک است . هفته اول ، زمانی که گیاه اولین جفت برگ خود را دارد، 25 میلی لیتر/10 لیتر Terra Grow اضافه می کنیم . هفته دوم دوز را به 50ml/10L افزایش می دهیم . اگر بخواهیم قبل از تغییر دوره نوری یک هفته دیگر مرحله رشد را تمدید کنیم، در آن هفته 50ml/10L دیگر اضافه می کنیم.

Power Roots : یک محرک ریشه جهانی از برند Plagron است . ما باید Power Roots را به میزان 10ml/10L در طول 5 هفته اول کشت ماریا به آب آبیاری اضافه کنیم. همیشه از زمانی که گیاه جفت برگ دارد. ما از آن در طول مرحله رشد استفاده خواهیم کرد.

Pure Zym: مجموعه آنزیمی که پسماندهای آلی و معدنی را در بستر تجزیه کرده و به غذای گیاهان تبدیل می کند. عمر میکروبیوتیک محیط را بهبود می بخشد و به وضعیت خوب ریشه ها و رشد گیاه کمک می کند.  در 5 هفته اول 10 میلی لیتر/10 لیتر Pure Zym اضافه کنید .

مرحله گلدهی

  1. ترا بلوم
  2. ریشه های قدرت
  3. زیم خالص
  4. حس سبز

Terra Bloom: پایه گلدهی معدنی . به محض تغییر از دوره عکس به گلدهی آن را اضافه می کنیم. معمولاً از هفته سوم به بعد، دوز 50ml/10L Terra Bloom را برای سه هفته اول فاز اضافه می کنیم. سپس دوز را برای سه هفته آینده به 40 میلی لیتر در 10 لیتر کاهش می دهیم و سپس برای چند هفته آینده دوز را دوباره به 50 میلی لیتر در 10 لیتر افزایش می دهیم .

یادتان باشد در هفته آخر فقط با آب آبیاری می کنیم تا ریشه ها تمیز شوند.

Power Roots: در 2 یا 3 هفته اول گلدهی به میزان 10 میلی لیتر در 10 لیتر به آب آبیاری اضافه می کنیم . اگر پیوند انجام دهیم خوب است که برای تقویت ریشه با پاور روتز آبیاری کنیم.

زیم خالص: مانند قبلی تا هفته سوم گلدهی به آب آبیاری اضافه می کنیم. دوز 10ml/10L خواهد بود.

Green Sensation: محرک گلدهی جهانی و بسیار موثر Plagron . زمانی که گل ها در حال شکل گیری هستند آن را به آب آبیاری اضافه می کنیم تا جوانه های ما منفجر شود. حدود هفته چهارم گلدهی با دوز 10 میلی لیتر / 10 لیتر  از Green Sensation ما به اندازه کافی متوجه نتایج خواهیم شد. هفته آخر قبل از برش، فقط با آب آبیاری می کنیم.

میز Plagron Terra برای همه بسترهای مخلوط یا رشد

جدول کشت خاک پلاگرون برای همه بسترهای مخلوط

مرحله رشد

  1. ریشه های قدرت
  2. زیم خالص

با بسترهای بسیار کوددهی شده، کود پایه رشد، در این مورد، Terra Grow را ذخیره می کنیم.

پاور روتز: محرک ریشه پلاگرون . از لحظه ای که دو برگ اول روی گیاه نمایان می شود تا رسیدن به هفته 5 محصول از آن استفاده می کنیم. در هر آبیاری 10ml/10L اضافه می کنیم.

Pure Zym: مجموعه‌ای از آنزیم‌ها که زباله‌های محیطی را تجزیه می‌کنند تا به غذای گیاهان تبدیل شوند . ما آن را با دوز 10ml/10L در 5 هفته اول کشت به آب آبیاری اضافه می کنیم.

مرحله گلدهی

  1. ترا بلوم
  2. ریشه های قدرت
  3. زیم خالص
  4. حس سبز

Terra Bloom: کود معدنی پایه گلدهی . از هفته دوم گلدهی به میزان 50 میلی لیتر در 10 لیتر در دو هفته اول که استفاده می کنیم به آب آبیاری اضافه می کنیم . سپس، برای سه هفته آینده ، دوز را به 40ml/10L کاهش می دهیم . سپس بعداً آن را مانند ابتدا، هر چه از محصول باقی مانده است، بالا ببرید ، به جز هفته آخر که می دانیم باید ریشه ها را بشوییم و فقط با آب آبیاری کنیم.

Power Roots: آن را با دوز 10ml/10L در دو یا سه هفته اول گلدهی اضافه می کنیم. همچنین زمانی که پیوند انجام می دهیم باید استفاده شود.

Pure Zym : قرار است آن را در 3 هفته اول گلدهی با دوز 10ml/10L به آبیاری اضافه کنیم .

احساس سبز : محرک گلدهی که رشد جوانه ها را افزایش می دهد. استفاده از آن را از هفته چهارم گلدهی تا یک هفته قبل از قلمه زدن با شستن ریشه شروع می کنیم. در هر آبیاری مقدار 10ml/10L اضافه می کنیم .

آیا کودهای آلی را ترجیح می دهید؟

جدول استفاده کود پلاگرون زیستی پلاگرون

اگر محیط رشد شما زمین، بستر یا خاک است و به کودهای آلی علاقه دارید، محدوده پلاگرون بیو را انتخاب کنید. 

کودهای آلی 100% طبیعی و کند رهش هستند. وقتی آبیاری می کنید در بستر جمع می شوند و به دلیل نیاز گیاه به غذا جذب می شوند. آنها به اندازه مواد معدنی در آب محلول نیستند و متراکم تر هستند، به خصوص طیف بیو این برند که از عصاره جلبک تشکیل شده است.

بنابراین، چون متراکم تر هستند، استفاده از سیستم های آبیاری توصیه نمی شود زیرا لوله ها یا قطره چکان ها ممکن است مسدود شوند.

کودهای زیستی Plagron همچنین طعم نهایی برداشت طبیعی را بدون لمس شیمیایی به ما تضمین می کنند ، بنابراین گلوی ما هنگام سیگار کشیدن نمی سوزد و ما می توانیم طعم اصلی گیاه ماری جوانا را درک کنیم .

چه کودهایی در محدوده بیو پلاگرون قرار دارند؟

محدوده پلاگرون 100% BIO NATURAL طبق جدول

پایه های ارگانیک:

  • جلبک رشد می کند
  • شکوفه جلبک

افزودنی های جهانی:

  • ریشه های قدرت 
  • مسابقه زندگی
  • حس سبز

آیا می خواهید نحوه استفاده از جدول رشد 100٪ ارگانیک Plagron را ببینید ؟

چگونه نمودار کشت زیستی پلاگرون را دنبال کنیم؟

جدول کشت 100% بیو پلاگرون

مانند جدول استفاده کود پلاگرون محصول خاک پلاگرون ، جدول Bio بین بسترهای Light Mix (کمی کوددهی شده) یا All Mix or Grow (به نسبت کوددهی شده) تمایز قائل می شود. بسته به بستری که استفاده می کنیم، هنگام استفاده از کودها راهنمایی خواهیم شد.

با محدوده 100% Bio، ما نیازی به بررسی EC آب آبیاری نداریم، که رسانایی آب، مقدار نمک موجود در آن است. از آنجایی که کودهای آلی و غیر معدنی هستند، درصد املاح زیادی ندارند، بنابراین نیازی به اندازه گیری EC نداریم.

اگر از بسترهای سبک استفاده کنیم چه دوزی کود باید اضافه کنیم؟

میز زیستی پلاگرون برای بسترهای مخلوط سبک

میز رشد پلاگرون بیو برای بسترهای لایت میکس

مرحله رشد:

  1. جلبک رشد می کند
  2. ریشه های قدرت
  3. مسابقه زندگی

رشد جلبکی : 100٪ کود طبیعی پایه آلی برای مرحله رشد. باید شروع به اضافه کردن آن به آب آبیاری به محض اینکه بوته ها اولین برگ ها را گرفتند به میزان 20 میلی لیتر در 10 لیتر در هفته اول رشد شروع کنیم. در هفته دوم دوز را به 40 میلی لیتر در 10 لیتر افزایش می دهیم . اگر می خواهید رشد را برای یک هفته دیگر افزایش دهید، همان دوز هفته دوم را اضافه می کنیم.

Power Roots: تقویت کننده ریشه ، با آن سیستم ریشه خوبی تشکیل می شود تا گیاهان مواد مغذی را به خوبی جذب کنند. ما آن را برای 5 هفته اول کشت ، زمانی که گیاهان با اولین جفت برگ را داریم، به میزان 10 میلی لیتر در 10 لیتر استفاده خواهیم کرد.

Vita Race : محرک رشد. آهن را در اختیار گیاهان قرار می دهد تا به آنها قوت دهد و رشد آنها را تقویت کند. همزمان با پاور روتز و رشد جلبک به آب آبیاری اضافه می کنیم و تا هفته پنجم کشت ادامه می دهیم . در هر آبیاری از دوز 30 میلی لیتر در 10 لیتر  Vita Race استفاده می کنیم .

مرحله گلدهی

  1. شکوفه جلبک
  2. ریشه های قدرت
  3. مسابقه زندگی
  4. حس سبز

جلبک بلوم : کود پایه آلی برای گلدهی پلاگرون . استفاده از آن را از هفته اول گلدهی با دوز 40 میلی لیتر در 10 لیتر در هر آبیاری در سه هفته اول مرحله شروع می کنیم . در هفته چهارم، دوز را به 30 میلی لیتر در 10 لیتر جلبک بلوم کاهش می دهیم . و در هفته پنجم گلدهی مقدار مصرف را کمی به 35 میلی لیتر در 10 لیتر افزایش می دهیم . از هفته ششم ، به دوز اولیه 40 میلی لیتر در 10 لیتر تا هفته ماقبل آخر قبل از برش برمی گردیم . از هفته گذشته برای شستن ریشه ها استفاده می کنیم پس فقط با آب آبیاری می کنیم.

پاور روتز: آن را در سه هفته اول گلدهی با دوز 10 میلی لیتر در 10 لیتر به آب آبیاری اضافه می کنیم . اگر پیوند انجام دهیم، می توانیم به مدت یک هفته نیز از آن استفاده کنیم تا ریشه ها به خوبی محکم شوند.

Vita Race : این محرک را تا هفته سوم گلدهی به میزان 50 میلی لیتر در 10 لیتر اضافه می کنیم.

حس سبز: محرک گلدهی که باعث افزایش اندازه جوانه های شما می شود. استفاده از آن را از هفته چهارم گلدهی با دوز 10 میلی لیتر/10 لیتر در هر آبیاری شروع می کنیم. تا اینکه به هفته آخر محصول برسیم که ریشه ها را بشویم.

آیا از خاک بارور شده استفاده می کنید؟

میز زیستی Plagron برای همه بسترهای مخلوط

میز رشد PLAGRON BIO برای بسترهای ALL MIX

مرحله رشد

ما به پایه رشد Alga Grow نیاز نخواهیم داشت، زیرا بستر به اندازه کافی بارور شده است.

  1.  ریشه های قدرت
  2. مسابقه زندگی

Power Roots: تقویت کننده ریشه پلاگرون که سیستم ریشه خوبی را تضمین می کند تا گیاه بتواند به خوبی از مواد مغذی محیط و کود تغذیه کند. ما قصد داریم آن را با دوز 10 میلی لیتر در 10 لیتر آب در طی 5 هفته اول کشت، از زمانی که گیاهان اولین جفت برگ خود را دارند، به آبیاری اضافه کنیم.

Vita Race: محرک رشد و نمو گیاهان است که قدرت و قدرت را فراهم می کند. ما قصد داریم آن را به میزان 30 میلی لیتر در 10 لیتر ظرف 5 هفته از شروع کشت اضافه کنیم.

همیشه از زمانی شروع کنید که گیاه حداقل دو یا سه برگ اول خود را دارد تا نسوزد.

مرحله گلدهی

  1. شکوفه جلبک
  2. ریشه های قدرت
  3. مسابقه زندگی
  4. حس سبز

جلبک بلوم: کود پایه آلی برای گلدهی. از هفته پنجم مرحله با دوز 35 میلی لیتر در 10 لیتر آب اضافه می شود . در هفته های بعدی کشت، دوز را به 40 میلی لیتر در 10 لیتر افزایش می دهیم. با حذف هفته آخر گلدهی، از آن برای شستن ریشه ها استفاده می کنیم، بنابراین فقط با آب آبیاری می کنیم.

Power Roots : در 3 هفته اول گلدهی با دوز 10 میلی لیتر در 10 لیتر از آن استفاده می کنیم .

Vita Race: سه هفته اول گلدهی را با سرعت 50 میلی لیتر در 10 لیتر آبیاری اضافه می کنیم.

حس سبز: محرک گلدهی بسیار قوی است که جوانه های ما را چاق می کند. از هفته چهارم گلدهی با دوز 10 میلی لیتر در 10 لیتر به آبیاری اضافه می کنیم . هفته آخر قبل از برش فقط با آب آبیاری می کنیم.

آیا در نارگیل رشد می کنید؟

میز کوکو پلاگرون

اگر دوست دارید با بسترهای الیاف نارگیل رشد کنید، در تخته مناسب هستید . محدوده نارگیل Plagron را خریداری کنید و شروع به رشد کنیم.

اول از همه، کودهای پایه Cocos A+B پلاگرون برای کشت در این محیط تخصصی هستند.

از آنجایی که بستر نارگیل هیچ ماده مغذی را فراهم نمی کند، اما حیات میکروبیوتیکی را در آن تقویت می کند، کودهای نارگیل از مواد مغذی بیشتری نسبت به کودهای خاک تشکیل شده اند. به همین دلیل استفاده از آنها ایده آل است.

محدوده پلاگرون کوکو شامل چه کودهایی می شود؟

محدوده پلاگرون کوکو طبق جدول

شامل پایه های ویژه:

  • کوکوس A+B

و همچنین شامل مواد افزودنی جهانی است:

  • ریشه های قدرت
  • زیم خالص
  • حس سبز

آیا می خواهید میز محصولات نارگیل 100% Plagron را بشناسید؟

چگونه نمودار کشت کوکو پلاگرون را دنبال کنیم؟

نمودار رشد نارگیل PLAGRON

 

این جدول برای همه بسترهای الیاف نارگیل جهانی است ، مانند زمین یا بیو نیست که بین لایه های لایت Mix یا All Mix تفاوت قائل شود.

مانند همه، شامل پایه های رشد و گلدهی و مواد افزودنی و محرک است. فقط به ما می گوید که باید به EC آب آبیاری نگاه کنیم. این به رسانایی اشاره دارد، مقدار نمک موجود در آب به دلیل کودهای شیمیایی یا آب بسیار سخت با کانی‌زایی بالا. Ec بالا برای رشد گیاهان مضر است. حداکثر باید در سطح 3 mS باشد.

بنابراین، هنگامی که همه کودها به آب اضافه شدند، از یک Ec متر استفاده می کنیم، اگر رسانایی در متر نشان داده شود، فقط باید از آب تصفیه شده توسط اسمز برای کاهش املاح یا آب بطری با کانی کم استفاده کنیم، به این ترتیب است. ما مشکل را حل می کنیم. .

آیا آب می دهیم؟

مرحله رشد

  1. کوکوس A+B
  2. ریشه های قدرت
  3. زیم خالص

Cocos A+B: کود پایه برای رشد و گلدهی. در هفته اول رشد و در انتظار دو برگ اول گیاه استفاده می شود. دوز 20 میلی لیتر در 10 لیتر، از بطری A و بطری B، 20 میلی لیتر از هر قسمت را در هفته اول اضافه می کنیم و هفته دوم را به 25 میلی لیتر در 10 لیتر افزایش می دهیم. اگر می خواهید مرحله رشد را برای یک هفته دیگر تمدید کنید، این دوز آخر را در هفته سوم اضافه می کنیم.

پاور روتز : محرک ریشه که جذب خوب مواد مغذی پلاگرون را تضمین می کند . جدول نشان می دهد که باید آن را به آبیاری با دوز 10 میلی لیتر در 10 لیتر در 5 هفته اول محصول اضافه کنیم. تا زمانی که گیاهان اولین برگ های خود را دارند.

Pure Zym: مجموعه ای که توسط آنزیم هایی تشکیل می شود که قادر به تبدیل ضایعات و کودهای گیاهی به غذای جدید برای گیاهان هستند. ما قصد داریم آن را از اولین برگ های گیاه، در طول 5 هفته اول کشت ماری جوانا به میزان 10 میلی لیتر در 10 لیتر آب، به آب آبیاری اضافه کنیم.

مرحله گلدهی

  1. کوکوس A+B
  2. ریشه های قدرت
  3. زیم خالص
  4. حس سبز

نارگیل A+B: از هفته اول گلدهی، هر دو بطری را به طور مساوی با دوز یکسان، 30 میلی لیتر در هر 10 لیتر در هر آبیاری اضافه می کنیم . در هفته دوم و سوم گلدهی دوز را به 35 میلی لیتر در 10 لیتر افزایش می دهیم . در هفته چهارم گلدهی دوز را به 30 میلی لیتر در 10 لیتر کاهش می دهیم. از هفته پنجم دوز را به 35 میلی لیتر در 10 لیتر افزایش می دهیم تا زمانی که محصول تمام شود، به جز هفته آخر قبل از قلمه زدن که ریشه ها را می شوییم و فقط با آب آبیاری می کنیم.

Power Roots: آن را در 3 هفته اول به میزان 10 میلی لیتر در 10 لیتر به آبیاری اضافه می کنیم .

Pure Zym: در هر آبیاری در 3 هفته اول دوز 10 میلی لیتر در 10 لیتر اضافه می کنیم.

حس سبز: از هفته چهارم گلدهی باید در هر آبیاری 10 میلی لیتر در 10 لیتر به جز هفته آخر گلدهی برای شستن ریشه ها اضافه کنیم.

جدول استفاده کود پلاگرون