اقساطی کود

فروش اقساطی کود کشاورزی بدون ضامن و بدون بهره

فروش اقساطی کود کشاورزی بدون ضامن و بدون بهره همان طور که مطلع هستید کود کشاورزی به‌ عنوان ضروری‌ ترین موارد در جهت افزایش باردهی و سودآوری کشاورزان در نظر گرفته می ‌شود؛ به‌ طوری‌ که تقریباً همه کشاورزان حرفه ای برای افزایش بهره وری و بالا بردن تناژ از کود استفاده می‌ کنند. در سال گذشته به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه وارداتی به‌ کار گرفته شده در کودهای مکمل و افزایش قیمت دلار که مستقیما روی کالاهای وارداتی بخصوص کود تاثیر گذاشت، هزینه های کشاورزی روز به‌ روز درحال افزایش می ‌باشد؛ به‌ طوری ‌که در برخی موارد کشاورزان در تامین نقدینگی برای خرید مواد اولیه کشت و زرع دچار مشکل می شوند. اگر بخواهیم ساده تر بگوییم به دلیل افزایش نرخ دلار و تورم بسیار بالا امروزه خرید نقدی برای بسیاری کشاورزان بسیار دشوار است؛ به همین دلیل اغلب کشاورزان به خرید شرایطی یا چکی روی می آورند؛ زیرا به این صورت می توانند بخشی از هزینه ها را در زمان برداشت یا در ماه های آینده پرداخت نمایند.

در طرح فروش اقساطی کود کشاورزی بنای اولیه ما کمک به کشاورزان و تسهیل خرید موارد ضروری و کودهای اساسی در بخش کشاورزی بوده است و در این راه مبنا را بر صداقت و درستی کشاورزان گذاشته ایم چرا که بر این باوریم درآمدی که از راه کشاورزی حاصل می شود از حلال ترین روزی هاست. لذا به همین جهت خرید کشاورزان را منوط به داشتن ضامن نکرده ایم و حتی بابت فروش اقساطی هیچ بهای اضافه ای در نظر گرفته نشده است تا هرچند کم بتوانیم در ارتقای سطح کشاورزی ایران قدم برداریم.

نحوه ارئه اقساطی محصولات :

  • بدون بهره و کارمزد
  • بدون نیـاز به ضامن
  • بازپـرداخت طی 5 قسط بصورت ماهانه
  • تـحویـل  کـالا (درب انبار یا ارسال با باربری)

 

مراحل ثبت سفارش اقساطی :

  • ثبت سفارش :
    موارد مورد نیـاز خود را با مشاهده در سایت ایران کود مشخص و برای ما ارسال نمایید تا پیش فاکتور و مبلغ سفارش شما محاسبه گردد.
  • اعتبار سنجی و تایید چک :
    تصویر چک صیادی و کارت ملی صاحب چک را از طریق پیام رسان برای ما ارسال نمایید و پس از تایید می توانید %50 مبلغ فاکتور را از طریق اقساط پرداخت نمایید. در صورت مراجعه حضوری مراحل تایید و تحویل کالا در همان روز انجام می گردد.
  • ارسال اصل چک :
    اصل چک های صیادی (با تاریخ های مشخص شده) را توسط پست ارسال نمایید. پس از دریافت اصل چک توسط ایران کود جهت انجام مرحله بعد با شما تماس گرفته خواهد شد.
  • واریز پیش پرداخت :
    پس از تماس کارشناس و اعلام تاییدیه می توانید نسبت به واریز پیش پرداخت اقدام نمایید.
  • ارسال سفارش شما :
    در مرحله آخر نوع ارسال (باربری/پست/اتوبوس) مشخص خواهد شد و سفارش شما ارسال می گردد.

شرایط لازم جهت خرید اقساطی از گروکنت :

  • ارسال مدارک صاحب چک به همراه کارت ملی و دسته چک طرح صیاد.
  • عدم داشتن چک برگشتی (استعلام توسط بانک مرکزی انجام می گیرد).
  • تعداد چک ها معادل تعداد ماه های اقساط می باشد.
  • با مراجعه حضوری مراحل تایید و تحویل کالا در همان روز انجام می گردد.

 

کالاهای واجد شرایط خرید اقساطی :

در حال حاضر صرفا کالاهای برند که در سایت موجود هست که شامل کودهای اساسی و الزامی کشاورزی می باشند در این طرح قرار دارند. دلیل این موضوع در درجه اول کیفیت بالا و رضایت تمام مشتریان از این برند می باشد و در مرحله دوم ایجاد توان خرید کالای با کیفیت برای کشاورزان مطرح بوده است.

 

سقف خرید چه مقدار است؟

سقف میزان خرید در این طرح تا 200 میلیون تومان می باشد که با توجه به پرداخت نیمی از مبلغ فاکتور بصورت نقدی الباقی 100 میلیون تومان می تواند در قالب اقساط پرداخت گردد. اما شما کشاورزان عزیز می توانید هر مقدار که مایل هستید حتی 1 میلیون تومان از این طرح استفاده نمایید.

 

مدارک خاصی برای خرید اقساطی لازمه؟

برای خرید اقساطی از گروکنت فقط نیاز به دسته چک صیاد و کارت ملی دارید و هیچ مدرک دیگری لازم نیست.

 

چند روز بعد از تایید کالا ارسال میشه؟

برای مشتریان شهرستان پس از دریافت اصل چک ها و واریز پیش پرداخت ارسال انجام می شود. برای مشتریان حضوری در همان روز تنظیم فاکتور مدارک بررسی و کالا تحویل می گردد.

 

چرا برندهای که درسایت موجود برای این شرایط انتخاب شده؟

برند وبرندهای که در سایت موجود یکی از با کیفیت ترین و بهترین برندهای موجود در محصولات ایران کود است و به دلیل همکاری شرکت وارد کننده و رضایت بی نظیر مصرف کنندگان این محصولات در طرح فروش اقساطی قرارداده شده اند.

شرایط پرداخت چگونه محاسبه می شود؟

کل مبلغ فاکتور = 50% مبلغ فاکتور بصورت نقدی + 50% مبلغ فاکتور در 5 قسط ماهانه

برای مثال برای یک فاکتور 10 میلیون تومانی:

10 میلیون تومان = 5 میلیون تومان نقد + ماهی 1 میلیون تومان (تا 5 ماه)

 

مزیت تسهیلات گروکنت نسبت به وام بانکی چیست؟

در وام بانکی شما نیاز به 2 ضامن معتبر کارمند با فیش حقوقی و دسته چک و گذراندن مراحل پیچیده استعلام دارید و پس از تهیه تمام تضامین باید در انتظار نوبت برای دریافت وام باشید.

در وام بانکی بصورت عمومی 18% سود برای خرید کالا محاسبه می شود و مبالغی بعنوان کارمزد دریافت می شود.

وام بانکی دارای محدودیت سقف وام می باشد به این معنی که عموما سقف وام خرید کالا 20 تا 30 میلیون تومان است.

اما در تسهیلات گروکنت شما به هیچ کدام نیاز ندارید و تنها با دسته چک شخصی خودتان می توانید بدون هیچ بهره و کارمزدی تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات خرید کود را دریافت نمایید.

grokent.co@gmail.com
دوشنبه, سه‌شنبه, چهارشنبه, پنج‌شنبه, جمعه, شنبه, یکشنبه9:00 ق.ظ – 5:00 ب.ظ
+989374860799
+989374860799
+989374860799
+989374860799